Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Övr. Grenar Har betäckt mitt xx sto med "Lode". Är det någon som vet något om honom och hur hans avkommor blir? Jag gillade hans utstrålning skarpt...
Svar
4
· Visningar
1 292
Senast: cutty
·
J
Trav :)jag tycker om right on line i varmblodsaveln och järvsäfaks och steinlager i kallblodsaveln.vad tycker ni om för hingstar?
Svar
7
· Visningar
1 195
Senast: BitterAss
·
S
Western Kan egentligen ingenting om western och sadlar men jag undrar om man kan få tag på bra och inte svindyra westernsadlar. Är de på tex... 2
Svar
25
· Visningar
3 535
Senast: Grålly
·
Dressyr Som en del redan sett så har jag köpt mitt drömträns, ett rundsytt Döbertträns :love:! Dock kom jag för ett par dagar sen att undra...
Svar
17
· Visningar
2 700
Senast: Victovie
·
B
Hoppning ja har tävlat i hela mitt liv men aldrig startat först i en klass:o men nu så ska jag göra de för jag ska tävla 2 hästar i samma...
Svar
10
· Visningar
1 186
Senast: harrylover
·
L
Islandshäst Heey;) Jagundrar iaf ni har använd rakt tränsbett på era islandshästar? Har nämligen köpt ett sådant och ska testa de i dag. Hur...
Svar
16
· Visningar
1 624
Hoppning Hur tkr ni att min hoppsits är, någat att ändra på osv? har verkligen jobbat med min hand förr låste den sig lixom och jag kom inte fram...
Svar
10
· Visningar
1 153
Senast: speciell
·
Z
Övr. Grenar Många har frågat mig om jag inte är för lång för att bli jockey. Och då undrar jag om det spelar roll om hur lång man är, om det är...
Svar
13
· Visningar
1 620
K
  • Låst
Hoppning Hej ska tävla med min nya häst och jag ska tävla en LD och en Lc. I LD är det bedömmningen A:A eller A/A vet inte exact och sen i Lc...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: LenaH
·
Western http://www.nordicwesternfestival.se/proposition.html Nån som anmält sig?? Har bara scannat igenom proppen lite snabbt, i och med att...
Svar
13
· Visningar
1 224
Western Har efter en tids fundering bestämt mig för att trots allt inte avla på mitt vbl-sto, hon kommer att få lämna jordelivet nu i slutet av...
Svar
16
· Visningar
1 217
Senast: Texaz
·
Dressyr Jag har tappat min "flärp" som är påträdd nosgrimman bak.. där man "trär tillbaka" för att spänna nosgrimman, någon som förstår vad jag...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: Breccia_
·
Dressyr Hej! Nu letar jag ett nytt dressyrträns till min pålle :D Det ska vara ett svart rundsytt med bred nosgrimma, vet inte om jag ska ha...
Svar
18
· Visningar
1 428
F
Dressyr Jag har nyligen fått hem en ny häst på foder. Det är en stor hopphäst som hoppar väldigt bra men det är lite värre med dressyren och det...
Svar
17
· Visningar
4 511
Senast: grazzie
·
Western Hur gammal måste en QH vara för att få tävla i sverige. Jag såg nämligen en annons som gjorde mig förvånad.
Svar
11
· Visningar
1 422
Senast: IrishDraft
·
Western Vad rider ni för grenar och vad är det för raser? 2
Svar
27
· Visningar
2 595
Senast: syrran
·
M
Fälttävlan det var längesen man hörde om honom, tävlas han, har han avlidit eller vad har hänt?? Tycker han är dösnygg!
Svar
8
· Visningar
1 171
Senast: aicha
·
Dressyr vill ha tankar och idéer om hur ni gör med hästar som biter sig fast i ena sidan och/eller hänger i handen. hästen jag funderar över... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 036
Senast: Magnolia_
·
Fälttävlan Hörde av en banbyggare idag att det nu diskutteras hurvida vi i Sverige ska införa denna regel. Alltså att man får 20 straff om man... 2
Svar
25
· Visningar
2 381
Senast: emma-vsm
·
S
Islandshäst är det nån mer som rider i en star trek sadel? den är ju såå skön men tycker den glider på min islänning. dessutom sjunker den ju...
Svar
0
· Visningar
1 458
Senast: Smilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka