Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Western För länge sen så fanns här en länk som någon la in på en ryttare i USA som tävlade. Hon red utan träns. Helt underbar film. tror det var...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Nethril
·
Islandshäst Vart hittar man det om man är för gammal för att rida i ponnyklasserna? Finns det inte någon lokal klubb som stormur eller faxi och alla...
Svar
8
· Visningar
1 428
Senast: chrysler
·
S
  • Låst
Hoppning Var kan man köpa tretorns ridstövlar?? tycker jag har sökt runt på hela nätet men de tycks undvika mig. är ruskigt sugen.. Någon som...
Svar
3
· Visningar
933
Senast: LenaH
·
Dressyr Hej! Jag har köpt en ny häst och misstänker att min sadel behöver vidgas lite. Är det någon av er som har en Pfiff Amaretto som gjort...
Svar
17
· Visningar
4 006
Senast: Ante
·
B
Trav Jag ska börja en monté och körkurs till hösten men jag vill gärna veta lite mer så jag kan lite iaf när jag kommer dit! Nån som kan...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: bea93
·
V
Western Har planer på att åka och titta på tävling på grevagården i början av augusti. Men hur kommer man dit?
Svar
9
· Visningar
2 255
Senast: Ranch
·
W
Western Hejsan! Har en liten fråga.mJag är jättesugen på att börja rida western. Finns det någon som undervisar i westernridning i närheten av...
Svar
14
· Visningar
5 448
Senast: Ranch
·
M
Western Jag funderar på att åka och kolla nästa helg, men hittar ingen information. Jag har aldrig i hela mitt liv varit på westerntävling...
Svar
8
· Visningar
922
Senast: Anneli
·
Körning Ja, det råder här hemma. Jag har en minishettis, en standardshettis och ska eventuellt skaffa en b-ponny. Givetvis jättekorkat...
Svar
7
· Visningar
819
Senast: kolblakkur
·
Dressyr *Vad har ni för mål med eran häst/hästar? *Vilken "nivå" rider ni på nu? *Vad har ni för bakrund (tävlingsryttare, skogsmulle nybörjare... 2
Svar
31
· Visningar
2 600
Senast: aprilia
·
C
Övr. Grenar Hejsan! Jag undrar lite om egen häst inom galopp som någon mer kunnig galoppfrälst kanske kan svara på?? Jo, jag undrar, om man har en...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: CoraO
·
Trav Hur går man tillväga om man ska flytta och behöver göra detsamma med tränarlicensen? Ska man kontakta nya hemmabanans eller den gamlas...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Riley
·
Tävling Jag har en foderhäst jag skulle vilja tävla med. Måste jag fixa vacintyget av ägaren då?
Svar
9
· Visningar
1 094
B
Hoppning Hejsan Hoppsan:) Det finns ju olika sporrar men vilken sporre är bäst vid hoppning? Den med kula lr som är rak liksom ?:)...
Svar
18
· Visningar
3 340
Senast: CarolineB
·
Western Fler till NSBA klasserna!!!! :bump: Nu är ju NSBA Scandinavia öppen för alla hästraser, och dom har slopat alla licenser. Ni som... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 204
Senast: monke
·
Islandshäst Någon som har information om denna hingst? eller ni kanske har avkomma efter honom? hur är är eran häst i lynnet, gångarter mm. gärna...
Svar
3
· Visningar
1 103
Senast: Saeta1
·
I
Islandshäst Är det någon som vet mer om denna hingst? Eller har en avkomma efter honom? Bilder? Skulle vara intressant att veta mer om honom då...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Saga_
·
Körning Jag har tre korhastar i karantan som snart snart kommer till var ridklubb, :) Sa igar borjade jag ga igenom korselarna som ar...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Nussikan
·
S
Tävling Hur är det med det? Ska man ha det? Är det lag på det? Ska man isf ha det från regional och uppåt elr Lokal och uppåt ? :bow:
Svar
6
· Visningar
870
Senast: straaawberry
·
Islandshäst Behövs det fler lokalklubbsdommare? Ni som är utbildade kan ni inte berätta lite om utbildningen och hur det är att vara lokal dommare?
Svar
11
· Visningar
1 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka