Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag har inte så bra körvägar tyvärr…:cry: Men nu har grann gården ”höstat” eller vad det heter (jag är ingen lantbrukare och har ingen...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Zqathan
·
Islandshäst Är det jobbigare eller lättare för en häst att tölta på böjt spår? alltså volt
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: Vina
·
M
Hoppning Vad har ni för benskydd när ni hoppa? Jag brukar ha senskydd+boots fram eller skydd som går runt och lindat bak :) 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 295
Senast: Matinee
·
Hoppning Någon som vet om dessa matringals övht finns i tabacco färg?? isåfall vart???
Svar
3
· Visningar
883
Senast: pink_angel
·
Trav i vilken ordning är färgerna för de olika loppen? glömde givetvis programmen hemma hos mamma då jag tänkte identifiera en del hästar...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Netted
·
M
Trav Får ni ont i ryggen då ni rider? Alltså då ni står upp? :D
Svar
17
· Visningar
1 341
Senast: Fnobby
·
Dressyr :o kör bakgrunden snabbt: fd galopphäst som har gått med huvudet rätt upp hela sitt liv.. aldrig gått i form osv. jag köpte-träna...
Svar
18
· Visningar
1 237
Senast: Messy
·
Tävling Vår b-ponny är snart ingen b-ponny längre. Efter mycket blod, svett, tårar & pengar så har han snart återfått sina trakter & drar därmed...
Svar
7
· Visningar
2 151
Senast: Jardina
·
F
Hoppning Finns det svarta veredus skydd med fårskinn? namn? Pris? affär? tack på förhand!:bow:
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: Baroya
·
S
Western Jag undrar om det är någon som känner till en bra westernridskola i närheten av Göteborg dit det är enkelt att ta sig med allmänna...
Svar
4
· Visningar
1 960
Senast: Korallen
·
P
Western todelou. Är det någon som ska till HC på Cowboyens dag den 28 juli. Jag ska, det vore kul att träffa lite bukisar.:bump:
Svar
19
· Visningar
1 297
Senast: Paxinarion
·
B
Övr. Grenar jag tävlar fälttävlan med min ponny men har alltid velat testa galopp eftersom hon är MYCKET snabb. hon är en d-ponny (fullblod) med...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: Annika Källse
·
P
Distans Har sett en del ha så fina hjälmar med olika färger..ser ut som cykelhjälmar men de ser bra och snygga ut:) Men har inte hittat...
Svar
12
· Visningar
2 192
Senast: Passion
·
Dressyr Någon som har ett ruskigt bra tips till mig :confused: ? Direkt jag ska skänkla hästen när jag rider så automatiskt drar jag upp...
Svar
12
· Visningar
1 543
Senast: loveemma
·
Islandshäst är det vanligt att en häst fäller svansen? :crazy:
Svar
3
· Visningar
1 100
Dressyr hur tycker ni dessa betten sitter?? är dom väl tillpassade? vill ha lite kommentarer innan jag själv säger vad jag tycker... är inte så...
Svar
10
· Visningar
1 239
Senast: bollen__
·
Hoppning Har klubbtävlingar 140 klasser?
Svar
10
· Visningar
1 158
Senast: GoneRiding
·
Trav Var med kompisen idag när hon tränade sin häst på banan. Hade fått dagen till ära att klocka henne. Sagt och gjort, tog tiden på henne...
Svar
3
· Visningar
2 060
Senast: tinafinis
·
Islandshäst Eftersom jag ser att det finns en tråd om childericsadlarna måste jag starta en om Hrimnir Legacy. Jag snöade helt in på dem på VM i...
Svar
6
· Visningar
3 919
Senast: ÄvenTyra
·
M
Tävling Hejsan. Jag undrar om man måste köpa TR på Svenska ridsports förbundet eller kan man köpa det av någon privat person som redan har...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: Meeis88
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka