Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Islandshäst Det här låter säkert lite konstigt, jag bara undrar, vilken gångart är den ni har svårast för att ta fram på era hästar? 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 974
Senast: kolfinnur
·
Övr. Grenar Undrar om det är någon som håller på med stuntridning, eller känner någon som gör detta? Tycket det är otrolig intressant :bump: :love...
Svar
6
· Visningar
1 411
Senast: Hinze de Saxtrup
·
A
Tävling När jag var på tävling senast tappade jag bort vaccinationsintyget till mina ena. Har ingen aning om vart det finns nu någonstans, men...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: trazel
·
B
Fälttävlan Hej jag bara undrar om det fortf är tillåtet att rida lätt i dressyren i det nya debutant programmet?
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: LenaH
·
F
Dressyr Eller på ett mer teoretiskt plan om ni hellre vill det- vad vill man uppnå med djup och rund? och med djup och rund och hyperböjd... 12 13 14
Svar
279
· Visningar
16 436
Senast: rodlund
·
L
Fälttävlan :idea:Tror inte att alla uppmärksammat denna "nya" tävlingsplats.Iår även en CNC**:banana: Nu gäller det att vi alla hjälps åt,så att... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
14 151
Senast: sarabacklund
·
Hoppning Går det att köpa klossar till bates hoppsadlar separat? Köpte nyligen en bates elevation och tycker nu att knästöden är lite i...
Svar
2
· Visningar
1 304
Senast: amalia
·
Körning Vilket bett kör ni på? Har en 3-årig korning kallblodstravar/fullblod som jag kör en hel del, har hittills bara kört honom på...
Svar
4
· Visningar
779
Senast: Goat lover
·
L
  • Låst
Fälttävlan Hej! jag funderar på att vad använder ni andra för skydd i terrängen på hästen? vilka skydd är bra och vilka inte? :bump::banana:
Svar
2
· Visningar
972
Senast: Lotta1988
·
Dressyr Vad är det för regler som gäller? Jag har sökt på nätet men hittar inte svar på mina frågor: Tänkte starta nån tävling bara för skojs...
Svar
14
· Visningar
1 082
Senast: elbereth
·
J
Western Nu behöver jag hjälp. Min häst gillar inte att gå först när vi rider ut i sällskap. Men när vi ligger bakom någon, i trav och galopp, så...
Svar
7
· Visningar
1 273
Senast: NordisIa
·
S
Western hur mkt brukar en Premier kosta? en bagagnad, typ allround-reining, utan massa silver mm?
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Sellan
·
Körning Jag har min unghäst på utbildning i tömkörning för tillfället och gick själv kurs nu i helgen för att lära mig... ...varpå jag fick...
Svar
1
· Visningar
1 500
Senast: Aatos
·
B
Körning Måste man ha en baksele , eller räcker det med en svanskappa? Har en bröstsele och kör inte ofta , kanske var 7-14 dag. :bump: /emma
Svar
13
· Visningar
1 292
Senast: _moa_
·
Dressyr Avkommor efter Bugatti Hilltop Alla ni som har, Vill veta allt om dom. :) Övrig stam, Ålder, Temprament, ja allt. :) Har själv ett... 2
Svar
37
· Visningar
3 483
Senast: dirigent
·
A
Islandshäst ja har en pris fråga.. min fodervärd vill köpa min häst men ja vet inte riktigt vilket pris som är relevant.. Det är en 4 gångs valack...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: annizz
·
Dressyr Det måste väl gå bra att tävla dressyr med det bettet, det borde väl räknas som ett tredelat bett med fasta ringar eller vad tror...
Svar
1
· Visningar
1 381
Senast: Tittilina
·
Western Att jag frågar på det här forumet beror på att någon westerntränare av de mer namnkunniga (minns inte vilken) för något/några år sen...
Svar
15
· Visningar
2 524
Senast: BonRaiz
·
J
Western Vi skal tävla i halter, men är usäker på om Mighty skal ha svart hovlack eller klar hovlack. Han har ganske så vita ben, så jag är...
Svar
3
· Visningar
996
Senast: Joy
·
Körning jag har hittat en begagnad maratonvagn som jag ska hämta snart. *överlycklig*. Den rä med bilhjul så den är ju inte så flashig som en ny...
Svar
4
· Visningar
1 250
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka