Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Någon som vet något om honom? Är lite sugen på att lägga honom på mitt sto! Men har aldrig hört något om honom... Så kom med allt ni...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: Rudolfsson
·
M
Körning Hej har funderat på hur ni som tävlar i körning osv kör all utrustning till tävlingar? Kör ni i vanlig transport och då med vagnen i... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 601
Senast: Nussikan
·
Dressyr Dum fråga.. men får man ha padd under sadeln när man tävlan dressyr?
Svar
4
· Visningar
929
Senast: kicki71
·
G
Trav hjälpt! Behöver få veta vart jag köper vita grejer till mitt 3 års sto samt 2 års hingsten som ska tävla i vitt! underlägg och förbygel... 2
Svar
26
· Visningar
2 272
Senast: nilema
·
D
Dressyr Vet nån vart det finns att köpa? Vill nämligen ha!:love: Har ett par från drako men dom börjar bli för små.:cry: Så jag behöver nya i...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Dressyr_Galning
·
T
Western Jag är grön när det gäller westernridning,men försöker hanka mig fram med det lilla jag fått lära mig. Nu är det så att jag har ett...
Svar
3
· Visningar
1 223
Senast: Tess82
·
Trav Surfade runt lite för att leta bilder på ridtravare, och kom över en bild på denna hingst...
Svar
17
· Visningar
1 593
Senast: Zuzzi
·
Fälttävlan Nu vill jag veta vad ni tycker om svårighetsgraden på de olika banorna som finns i vårt avlånga land!:p Själv har jag en unghäst som... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 424
Senast: Bettibets
·
M
Dressyr Har en hubertus dressyr sadel som är runt 15-20 år. Är mycket brukad, den bästa sadel jag har. MEN, färgen har blivit grön :crazy: Inte...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: bigganl
·
J
Körning köpte en rockard och nu ställde jag in ponnyn bara för att se hur det ser ut. han är inte inkörd ännu. Men jag tyckte att skaklarna...
Svar
5
· Visningar
834
Körning Vart har alla underforum tagit vägen?
Svar
15
· Visningar
1 049
Senast: Nussikan
·
Z
Hoppning Jag vet att man inte får ha pessoa bett på ungponnyer på tävling, men är det samma regel på clear round? *Hittar ej TR*
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: Blueberry
·
Dressyr Kan man söka igen sin sadel (på idnumret) på någon internetsida för att få exakt årtal etc? Eller kan man vända sig någon annanstans?
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Sar
·
T
Fälttävlan Finns säkert liknande trådar, men hittade ingen som svarde på det jag vill veta ;) Men vad för några skydd använder ni i terrängen... 2
Svar
36
· Visningar
4 150
E
Hoppning Finns det nån som kan förklara hur man gör när man löshoppar?
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Kejrin
·
Dressyr Ville bara höra lite åsikter om hur ni tycker att denna sadeln ligger.. Är helt ny har haft den i en vecka... 2
Svar
36
· Visningar
2 422
Dressyr Vilken sadelgjord för stormagade hästar är bäst? Berätta gärna vart ni köpt den också. Min pålle får lätt skav på armbågen/i armhålan...
Svar
7
· Visningar
1 630
Senast: Ravishing
·
0
Islandshäst Sätta ihop 3årig hingst med 5årig valack? Går det bra, nått att tänka på.. Båda flockuppfödda.
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Hjartagna
·
H
Distans Hallå alla distansentusiaster! Som rubriken säger undrar jag vad ni har för erfarenheter av att starta äldre hästar i distans, som...
Svar
7
· Visningar
1 019
Senast: CK
·
A
Dressyr Jag har lite problem med att övergången från skritt till trav blir... orytmisk? Jag kan inte sätta fingret på det, men jag tappar liksom...
Svar
1
· Visningar
968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Födda-24
Tillbaka