Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Z
Distans Någon som vet när startlistorna kommer att komma ut eller om de redan ligger ute någonstans? 2
Svar
27
· Visningar
2 760
Senast: ringen
·
J
Körning Jag undrar hur mycket en shettis på 95cm kan dra? Hon är sju år ganska grov, just nu är hon inte i så bra kondis..
Svar
7
· Visningar
1 180
Senast: moster ella
·
Tävling Är det i någon gren förbjudet att tävla med stövlar som har snörning? Hur ser internationella regler ut?
Svar
5
· Visningar
1 207
Senast: Linisen
·
Dressyr nu har pållen väx ur sadeln vi har så nu undrar jag vad man kan tänkas ha för sadel... lite dåliga bilder då han inte ville stå still... 2
Svar
24
· Visningar
1 968
Senast: satanic
·
Dressyr Ni som använder sporrar, varför gör ni det? Skulle ni göra det på alla hästar? Är ni verkligen så stilla i skänkeln att dem inte ligger...
Svar
19
· Visningar
1 450
Senast: eyz
·
M
Hoppning Jag har just börjat i en hoppgrupp på min ridskola. Jag rider på en ridskola med islandshästar (Det kan låta lite knäppt, men några av...
Svar
11
· Visningar
1 109
Senast: Mandaz
·
Körning Jag har scannat in bilder från 40 och 50-talet, och delger er härmed en bild på ett 10-spann. Uppvisningen var på Strömsholm, jag tror i... 2
Svar
21
· Visningar
2 944
Senast: kladruby
·
X
Dressyr hej, jag har en d-ponny som jag bara har startat hoppning med. Min tränare tycker att det är dags att starta en lätt dressyr, kanske...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: nancy
·
K
Western Hej kan ni förklara mera vad western freestyle är ?? :D :p
Svar
4
· Visningar
838
Senast: Kapre
·
C
Hoppning Jag har precis börjat att hoppa och det går jättebra! Har varit ute på min första Pay and Ride superbra gick det. Men nu så är det...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: Troya
·
F
Hoppning Ja nu är det så här att min häst vägrar och inte vill hoppa. Men bara på tävlingsbanan och inte på träning. Hoppar ej spec högt har...
Svar
11
· Visningar
1 225
Senast: Athenalover
·
K
Western Hej vill veta vad just Western horsemanship är, är väldigt intress av just horsemanship o western så :D kan nån vara så jätte snäll o...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: Kapre
·
N
Dressyr Ska köpa billig dressyrsadel, max 4.500 kr. Skall användas till en D-ponny med en rak och lång rygg. Passar wintec tror ni? Behöver...
Svar
19
· Visningar
1 434
Senast: naira
·
Övr. Grenar Hej! Vet inte om denna tråd kanske kommer på fel ställe, men ja försöker ändå :smirk: Jag är sugen på att åka till Irland och jobba...
Svar
10
· Visningar
1 743
Senast: vindvissla
·
G
Islandshäst Ja, nu när det gäller olika bett och nosgrimmor? Jag har nu ett Pelhambett som är ledat (se bilden) och till det bettet har jag en...
Svar
13
· Visningar
1 234
Senast: Freyr
·
A
Distans Hej Undrar över hur mycket man kan träna sin 3-åring.Det är så att han är endast uppsutten på,och jag ska ju inte ut på långfärder...
Svar
5
· Visningar
1 771
Senast: perscar
·
Islandshäst Funderar på att köpa ett par snygg stövlar (svarta). Vill ha lite uppslag de får inte kosta mer än ca 1000 kr. Så kom gärna med en massa...
Svar
16
· Visningar
1 169
Senast: My Beauty
·
I
Fälttävlan Finns det någon vänlig själ som kan berätta för mig var jag enklast hittar propositioner till alla tävlingar i Sverige (eller ialla fall...
Svar
6
· Visningar
748
Senast: Isisen
·
Fälttävlan Är väl eg inte en FT-fråga men ni här borde ha bäst koll. Men sådan hinderkräm som finns, skulle det fungera att stryka på bakbenen...
Svar
9
· Visningar
2 062
Senast: Alexandra_W
·
Islandshäst Hej! Min islandshäst har väldigt svårt för traven, Fast inte i paddoken=/ där går han jätte bra för att vara honom om ja säger de så...
Svar
7
· Visningar
1 394
Senast: Lokkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka