Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag har suttit uppe hela natten, av okänd andledning.. men iallafall, jag har surfat runt hela natten på olika sidor, och fastnade på...
Svar
6
· Visningar
882
Senast: lakrits
·
Övr. Grenar Rebel Rouser xx och Carreau xx , som bor på samma gård tillsammans, (Carreau ganska nykommen sen ett par månader) med mattar - hälsar...
Svar
6
· Visningar
1 254
Senast: Messy
·
O
  • Låst
Tävling hejj! För något år sedan om de nu kanske inte var redan förra året så fanns det någon hemsida där man skrev in antligens ryttarens...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Osis
·
I
Islandshäst Hej, Tänkte bara höra hur det är med eksemhingstar, får man avla på dom? Vad tycker ni om avel på eksemhingst/sto? 2
Svar
23
· Visningar
2 445
Senast: Thora
·
Hoppning Jag har ett travsto som jag så smått hade tänkt börja hoppa, Naturhinder funkar oftast och när hon väl kommit på vad det hela går ut på...
Svar
15
· Visningar
1 178
Fälttävlan Var hittar man BT vinnare i fälttävlan tidigare än 2002? Jag letar efter ett sto som är släkt med Lilla Damen, troligen e. Bellini...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: bright_sara
·
F
Western Jag är tyvärr ingen ägare av en regelbok, så jag har lite ont om fantasi på olika mönster. . . Någon som vet någon bra sida här på...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: attempt
·
Fälttävlan Kort och gott: Får man rida dressyren med pullagrimma?
Svar
2
· Visningar
1 121
Senast: Iddefixen
·
N
Islandshäst Nuförtiden då poäng för Lynne har ersatts med Spirit, blev det ju genast lite svårare att utläsa vilka hingstar som är snällast. Har ni... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 540
Senast: Freyr
·
A
Dressyr Ja, jag funderar skarpt på att köpa en Wintec Isabell som ju ny kostar ca 8.700 kr om jag inte minns fel. Jag tycker att dom är väldigt...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: flurrizen
·
Distans Hittade en intressant föreläsning på distanslistan.com...
Svar
5
· Visningar
1 147
Senast: Psykskaft
·
Körning Har precis införskaffat mig en gammal flakvagn (billig, ett flak öl kostade den :D ). Har povkört den en gång men van häst och på plan... 2
Svar
26
· Visningar
3 194
Senast: nordtravare
·
L
Körning Sökte lite på forumet, men hittade ingenting om den så jag startar en ny tråd istället. På http://www.jaboruder.se/ (under Till salu)...
Svar
4
· Visningar
3 346
E
Fälttävlan Om en häst som är i bra kondis å bra musklad mm.. vilar i 2 veckor, med kanske endast 3-4 skrittpass i alla fall sista veckan, å ev. den...
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: BeastieBabe
·
Körning Sitter och kollar efter lämplig rockard till blivande stor-häst. (Han är nu drygt 1 år och precis inkörd.) Har varit i kontakt m...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: miamia
·
Hoppning Har en globus clic cc köpt -05 som jag ska sälj (har reda köpare) vi har kommit överens om 6000:- är det för lite tror ni? den är i fint...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: Sparvoga
·
Körning Varför satsas det inte mer på den här kombinationen i sverige? Utomlands har man fått upp ögonen för de här hästarnas egenskaper och i... 2
Svar
21
· Visningar
4 150
Senast: MalinJ
·
S
Dressyr Någon som har Passiers träns eller kandar i modellerna Aires, Gemini, Libra eller Taurus? Vad tycker ni om dem? Skulle gärna vilja se...
Svar
3
· Visningar
1 231
Senast: Centaur
·
P
Hoppning Ska under de närmsta dagarna provrida några hopphästar :) har ni några tips på vad jag bör tänka på? eller hur det generellt brukar gå...
Svar
5
· Visningar
1 667
Senast: neferra
·
Islandshäst Måste bara fråga, är detta en vanlig förekomst? Ingen utav föräldrarna har exem men avkomman till dessa två fick?! Pappan är en mycket...
Svar
17
· Visningar
1 593
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka