Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Fetcher N, Hip Hop, Ronaldhino,Jaguar..... vem ska man välja? fölet ska säljas,så vilken av hingstarna skulle vara populärast? 2 3
Svar
50
· Visningar
4 838
Senast: Panikie
·
S
Hoppning Hej! Jag undrar om det finns någon som vet några tävlingplatser som har ponnyhoppningar på gräs? Lokal eller regional nivå. Helst i...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: Sterling
·
A
Dressyr Har sett flera snygga rundsydda kandar, men alla har en massa jox av remmar i nacken. På ett vanligt kandar kan ju remmarna ligga på...
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: amanin
·
P
Körning Jag vill bare titt in och önske alle en trevlig midsommer. Rut.
Svar
13
· Visningar
1 631
Senast: Elviramax
·
Dressyr Hallå! Är på jakt efter en ny sadel (igen) och har prövat en äldre County... Jag satt som ett smäck i den, helt perfekt! Men i hur... 2
Svar
25
· Visningar
6 705
Senast: fjordtokan
·
Dressyr Finns det nån skillnad på tagen bakdel och sluta? Eller rättare sagt; finns "tagen bakdel" som begrepp överhuvudtaget? Har inte sött på...
Svar
6
· Visningar
2 396
Senast: bigganl
·
Western Ni som har börjes westernträns lr varit och kollat på börjes hemsida, jag ska beställa ett träns och ett par tyglar därifrån och...
Svar
10
· Visningar
1 656
Senast: Fia_90
·
P
Dressyr Jag undrar bara om det finns någon här som har en prestige top dressage sp? Isåfall vill jag gärna höra vad ni tycker om den. Jag är...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: plommomgurkan
·
A
Hoppning Har ni, som ska starta era -03:or i 4-årschampionatet, kvalat in till semifinalerna ännu? Om ni har (eller börjat åtminstone), har ni då...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: asiesperfecto
·
Körning Är det fler som upplever att deras hästar tar körningen på mer allvar än tex ridningen? Det jag tänker på som jag reagerat med våra... 2
Svar
23
· Visningar
2 098
Senast: Vindelkusken
·
S
Fälttävlan Vet att det pratats om det innan men minns inte vad svaret varit :confused: Är det fri eller ökad skritt som gäller vid bed gr 8 i...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: svaper
·
S
Körning min frieser ska vara inkörd som 3 åring. enligt uppgift "inga problem att köra" detta är allt jag vet, hästen ska inte heller vara...
Svar
7
· Visningar
832
Senast: Nussikan
·
Tävling Vad säger ni om detta: Förbundet har som vi tidigare läst stoppat ponnyn Mustang att tas ut till EM, då man aviserat mätningar där... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 009
Senast: Farle
·
Western Som frågan däruppe lyder, hur ser man om bommen är bruten på en w-sadel ? Efter helgens äventyr så har sadeln praktiskt taget legat...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Wild Rein
·
  • Låst
Dressyr Jag skulle väldigt gärna vilja köpa vaniljfärgat dressyrschabrak och lindor till min häst, men vart hittar jag det, och gärna till ett...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: mizz_perfect
·
Western Skulle vilja dra med sambon på någon westerntävling i sommar, dels för att lära mig lite själv men mest för att visa honom att det finns...
Svar
4
· Visningar
851
Western Jaha ja, nästa dalatävling, vilka har tänkt sig en resa till Avesta och vilka klasser????:banana::banana:
Svar
2
· Visningar
986
Senast: ernst
·
V
Körning Har haft det problemet sedan jag köpte hästen och han har enligt hans tidigare tränare alltid gjort så. Är det så att det till slut kan...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Vindelkusken
·
P
Körning Hej. Jag skulle vara ytterst tacksam för alla råd och tips ang. detta ämne... Jag har sedan några månader tillbaka varit ägare till... 2
Svar
23
· Visningar
2 902
Senast: Nussikan
·
K
Körning Hej hej! nu har jag funderingar.... Tömkör för fullt med min lilla 2-åriga shettisdam, det går super, och efter lite hjälp av bättre...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Goat lover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka