Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Hoppning Hur skulle ni kombinera ihop dessa saker? :D Blått schabrak: Beige: Ljusgrå/blå: Grönt: Med Brun mustojacka...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: corzica
·
F
  • Låst
Tävling Jag ska börja ta mitt gröna kort tänka jag :smirk:. Med vad betyder TR? vad innheåller den och vart kan man köpa den?? Frida :banana:
Svar
2
· Visningar
898
Senast: fRiida
·
D
Dressyr Hur är reglerna på en dressyrtävling? Vad får hästen ha på sig på en prisutdelning? Skydd?Täcke? Vad måste hästen ha på sig... 2
Svar
29
· Visningar
2 628
Senast: SusieQ
·
C
Övr. Grenar Gnugga era celler nu. Jag vill ha ett tidlöst, klassigt , snyggt namn till mitt föl. Hon är "svart" utan tecken. Hon ska bli galoppör...
Svar
8
· Visningar
1 065
A
Western Har precis flyttat till Alingsås och undrar lite över vilkar tränare som finns eller som anlitas här. Och om någon anordnar clinics och...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: attempt
·
Z
Hoppning Som frågan lyder, finns det bra skydd under 500 spänn? Är inne på att köpa Eskadron Flexisoft, men dem är ju inte dem billigaste. :D...
Svar
18
· Visningar
1 499
Senast: lwt03001
·
Körning Jag ska vara med i klassen tömkörning precision med min saddlebred, på morganrixet om ett par veckor. Har tömkört min häst MYCKET, inte...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: Nussikan
·
Trav Ja, så är det då dags. På en del banor har de redan kört uttagningsloppen över den lite ovana distansen 1140 meter. Ni som varit på... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 535
Senast: Montéryttare
·
Hoppning Är det en skön å bra sadel? tror den skulle passa min häst..
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Sparvoga
·
E
Trav Jag har en åring, blir 1 år i juli (sent blev det).:smirk: Vi har tömkört ca 10 ggr och det går bra :) . Lättlärd och verkar ha ganska...
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: evansaro
·
Fälttävlan Hej jag ska titta på en ny häst nu och är så nervös, har inte provridit på tio år. Ska ha hästen till fälttävlan, min gamling är nu 20...
Svar
13
· Visningar
1 417
Senast: Weeazel
·
A
Hoppning Har inte ridit på kombinationsbett innan men har funderat på att prova. Hästen i fråga rids i hoppningen på tredelat fullcheek, men jag...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: hopp_o_galopp
·
S
Körning Måste man ha hjälm när man kör/åker bakom häst? Det är nämligen så att en bekant ska köra några studenter..Och när jag fick höra det... 2
Svar
21
· Visningar
3 053
Senast: Stina_Julle
·
I
Dressyr Någon som har tips om härliga dressyrsadlar som inte kostar allt för mkt?:)
Svar
13
· Visningar
1 382
Senast: whitetrash
·
B
Hoppning *kombination *vattengrav *pullmangrav / pulvermangrav (osv olika stavningar;)) *3-kombination *trippelbarr ja, alla hinder som...
Svar
11
· Visningar
1 565
Senast: blohme
·
S
Körning Hästar som ska köras in körs ju ofta in innan de rids in. Jag har gjort lite olika på olika typer av hästar... lugna o stabila hästar...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: åke
·
Fälttävlan Och jag överlevde! Det var grymt varmt hela helgen, både hästen och jag drack kopiösa mängde vatten. Dressyren gick helt okej, trots...
Svar
10
· Visningar
1 405
Senast: Estivuz
·
P
Islandshäst Vad har islänningar för storlek i senskydd och strykkappor?? Jag har en islänning med "normal-islännningsben". Ställ inte en massa...
Svar
4
· Visningar
865
Hoppning Nån som varit och klämt på dem:d Andra åsikter? Har inte kommit ut nån bild än men de ser ut som märkeskopior...
Svar
1
· Visningar
1 271
Senast: SweetBriar
·
Trav Vad säger ni om det? Alltså om man betäcker en fransk märr med en fransk hingst. Blir det bara "skuttburkar". Eller är det en myt...
Svar
11
· Visningar
1 427
Senast: Indyhope
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka