Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Känner att jag behöver lite uppfriskande av minnet nu när jag ska börja trappa upp träningen med intervaller. Rakbanan är 700 meter, och...
Svar
6
· Visningar
1 079
Senast: _Runaway_
·
Western Jag vet att det är flera här på buke som syr sina egna westernträns och jag måste bara säga att dom är urfiina efter jag har kikat på en...
Svar
3
· Visningar
1 324
Senast: Bill
·
M
  • Låst
Hoppning Jag var fuktionär på en ponnytävling i stockholms området idag det var div1 och eliten som var där och tävlade, jag har alldrig varit... 17 18 19
Svar
371
· Visningar
25 286
Senast: Tulip
·
Western skulle vilja veta hur man styrke tränar en häst, jag vet om det med backar är bra för muskler, men där jag bor finns det inte så mycket...
Svar
8
· Visningar
1 368
Senast: Ramir
·
Trav Har funderat på bygdetrav litegrann. Har en varmbloding o bor i Värmland. Nån som varit i Ransäter på tävling? Måste en "riktig" kusk...
Svar
4
· Visningar
1 292
Senast: nilema
·
P
Western Många ska till Chappet, men vilka av er ska tävla? vore kul o träffs. 2 3
Svar
54
· Visningar
2 844
Senast: Paxinarion
·
Övr. Grenar Vet någon hur många som sökt? Finns det platser kvar? Intagningskrav? Gärna svar från er som sökt!!!
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: JohannaWestin
·
L
Hoppning var på en hopptävling igår och fick se något fruktansvärt. en tjej på en appalosa hade sporrat stora sår i sidorna på hästen, blödande... 2
Svar
21
· Visningar
2 505
Senast: gullebarn
·
L
  • Låst
Tävling Hejsan Har precis löst min licens, lokal 165kr. Det tar ju några vbeckor innan jag får plastkortet med licensen men jag körde ut ett...
Svar
1
· Visningar
777
C
Tävling Flytta den om den ligger fel! De är så att snart ska jag tävla! De är en 3 Dagars tävling Första dan är de Lokalt och dom andra 2...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Cheeky_nicke
·
Islandshäst Hm är ju inte van vid exsem,så nu har jag en fråga ang Kaelas mage. Hon har kliat rumpan lite,men där är inget skorv eller sår,hon har... 2
Svar
25
· Visningar
2 675
Senast: fettso
·
Dressyr Ngn mer än jag som tycker det är uselt med dressyrtävlingar för oss som inte kommit så långt!?? Vill man rida LC, LB klasserna med...
Svar
17
· Visningar
1 377
Senast: Tracyblue
·
S
Dressyr Har börjat titta efter ny sadel till min bruksnordis då min budgetsadel från hööks inte längre passer efter. Funderar på en globus clic...
Svar
11
· Visningar
1 683
S
  • Låst
Tävling Har fått en förfrågan om att vara med i klubbens dressyr lag, jätte kul tycker jag och har nog bestämmt mig för att vara med. Men vad...
Svar
1
· Visningar
772
Distans :o Idiotförklara mig gärna men jag fattar inte hur jag ska fästa stigbyglarna pa min nya FreeForm sadel? Jag tänkte inviga sadeln i... 2
Svar
20
· Visningar
2 882
Senast: Limaha
·
0
Islandshäst Min 3 åring har kliat sig i svansen så det ser stubbigt ut, inga sår. Kan det vara början på exem? orolig.. det brukar väl bryta ut i...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: Thora
·
Z
Hoppning Så, ni som kan allt det här med stam och sådant. Ni kan väll ta en titt på min hästs stam och ge några komentarer? ;) Vi börjar med... 2
Svar
20
· Visningar
2 243
Senast: hoppsann
·
D
Tävling Lite nyfiken! Är arrangören tvingad att kolla grönt kort eller behöver de bara se licensen? :) /Dressyrpinglan-som har både och, men... 2
Svar
32
· Visningar
2 723
Senast: Supermoose
·
I
  • Låst
Tävling Vad behöver man för att tävla Lokalt på ponny, och hur skaffar man det? :D
Svar
1
· Visningar
739
Senast: trazel
·
Z
Hoppning Ska köpa ny sadeln till unghästen och funderar på en zaldi. Vet ni vilken hemsida man kan kolla på dem? Har ni bilder eller...
Svar
3
· Visningar
873
Senast: corzica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka