Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

• Låst
Dressyr Okej, bästa knepet att få bak underskänkeln? Det känns så krystat att dra i ridbyxan och stretcha så det gör ont! Är det bara att träna...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: IngelaH
·
B
Dressyr Ja, jag undrar hur länge ni rider fram inför en tävling, om ni bara rider en klass?
Svar
9
· Visningar
1 256
Senast: Jardina
·
A
Dressyr Är Lauries Crusador tillgänglig i sverige? Finns han över huvud taget i avel? 2
Svar
27
· Visningar
4 487
Senast: elle12
·
R
Dressyr Om ni fick välja precis vilken dressyrsadel som helst att lägga på den här ryggen (som ni tror skulle passa) vilken skulle ni välja då... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 134
Senast: Ruh
·
Western Ni som ska till Chappis i år den 28 juni - 1 juli, vad har ni för planer att shoppa ibland alla de saker som man kan stå och känna...
Svar
12
· Visningar
1 319
Senast: Paxinarion
·
Hoppning Hjälp min hjärna reda ut... Om man river a, stannar på b, hur många fel blir det då? om man sen klarar a, river b, hur blir det då...
Svar
19
· Visningar
1 514
H
Hoppning Funderar lite på hur det står i TR.. Bed A är ju samma fel, lika placerade, sen står det CR så kan man få omstart. Kan man ha omstart i...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Henchen
·
Western Vart kan jag få tag i riktigt breda, tunga tyglar? Jag har kikat på lite hemsidor men hittar ingenting.. :(
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Light
·
Western Fösökte hitta länken som man kunde prova färger på olika utrustning samt hästen tror den var tysk. Kan nån ta fram den igen åt... 2
Svar
27
· Visningar
2 407
Senast: Gordon
·
Dressyr bebisen fick tuppjuck idag och drog isönder sitt träns. Gör inte så mycket för jag har varit på jakt efter ett nytt länge men det blev...
Svar
10
· Visningar
1 031
C
Hoppning Hejsan ;) Nu är det dags för ny betäckning av stona. Men jag vet inte riktigt vem vi ska ha till vilket sto :confused: 2 av våra...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Close Eyes
·
Islandshäst Ja, om en vecka åker jag till island och ska köpa häst :) Ska bo på mina släktingars gård i ca 4 veckor, och välja ut en häst. Eftersom...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: Korven
·
M
Dressyr Jag och hästen har bara haft otur i år.. men nu är både han och jag hela och vi behöver en ny sadel då våran gamla är för smal och vi... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 562
Senast: Maran
·
H
Dressyr Kan nån vara snäll och berätta hur hästen ska vara ställd, vilken del som ska vara på linjen osv, jag kommer inte på hur det ska vara!
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: remmis
·
Western Lite onödig tråd kanske, men vet ni hur man uttalar 'shufly'? Alltså en sån där hårtofs som man fäster på sadelgjorden för att jaga bort...
Svar
16
· Visningar
1 257
Senast: Bill
·
  • Låst
Trav Fler synpunkter? http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?p=8465909#post8465909
Svar
1
· Visningar
703
Senast: ameo
·
L
Fälttävlan Vilka ska till Ede i midsommar?
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: LilleSkutt
·
Western Spinner vidare i mina funderingar på lämplig ras om man har som ambition att pyssla med boskapsgrenar, finns det några raser som är...
Svar
12
· Visningar
1 112
Senast: white socks
·
F
Dressyr Vart hittarman en fin plastrong i siden, färdigknuten som man knäpper UNDER "flärparna" på framsidan av halsen. Alltså knäppning under...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Royal
·
Dressyr Tänkte, om alla praktiska grejer slutar trassla, låta fbldamen få stifta bekantskap med lite light tävlingsmiljö och studera... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 460

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka