Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Fälttävlan hur "kvalificerar" man sig för att få starta Lätt fältävlan på en d-ponny är ju så lite med tävlingar i skåne.... :confused:
Svar
14
· Visningar
1 214
Senast: Salonikel
·
Fälttävlan Undrar om det är någon här som ska till Skaraborgs ponny sällskaps tävling på Bränntomt 22-23 maj?
2
Svar
36
· Visningar
2 236
Fälttävlan Vilka kommer till oss och tävlar?
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: Iddefixen
·
T
Fälttävlan Hur höga får hindrena vara i terränghoppningen, de fasta alltså? :confused: :o
Svar
2
· Visningar
938
Senast: Possi_Katt
·
M
Fälttävlan hoppa upp på en bank? hur känns de? tycker det värkar läskigt.. skulle inte våga.. asså hur klarar hästen av att landa.. den måste ju...
Svar
13
· Visningar
1 456
Senast: Possi_Katt
·
Fälttävlan Någon som har tips på sådana. Jag tycker att det knappt finns några alls, iaf om man tittar i kalendern som kommit ut. Det finns ju...
Svar
3
· Visningar
1 205
Senast: doris
·
C
Fälttävlan Jag har funderat lite på att tävla fälttävlan. Hur går det till? Hur vilken stl är det på hindrena ( har stor häst), vilket dressyrprog...
Svar
1
· Visningar
880
Fälttävlan hej! dressyrprog. för deb. 2001. är inridningshalten fortfarande borttagen?? visst får man 4 för riv. o 5 för stopp ? o hur mycke ska...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: FT_ryttare
·
Fälttävlan Har hittat en tävling mot slutet av sommaren. med 90 och 100 klass, det står att tävlingen är regional.. Inom hoppning skulle jag då...
Svar
2
· Visningar
1 317
Senast: Pooh
·
M
Fälttävlan jag har tänkt att starta fälttävlan nästa sommar och undrar lite om skydd. ja har inga hel täckande skydd som ja gärna skulle vilja ha...
Svar
10
· Visningar
1 427
P
Fälttävlan Är det någon som vet någonting om hur terrängbanan kommer se ut?? (MSV B kat D och Debutant ponny)Vad har de för typ av vatten?nån har...
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: prins_rollo
·
H
Fälttävlan Måste ha ett Madical Card till på torsdag!! Hur gör jag? Man kan beställa från förbundet, men det tar ca 2 veckor innan det kommer ju...
Svar
10
· Visningar
1 288
Senast: Salonikel
·
Fälttävlan Dressyren gick "sådär", min häst har anammat det som min dressyrtränare säger lite skämtsamt "han måste ta ner huvudet", till fullo, så...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: Salonikel
·
F
Fälttävlan Stallbacken som har så bra uppritat har inte med Lätt 1997. Vad jag hittar iallafall?! .. hittar du? Hur ska "bågarna se ut"? Har...
Svar
1
· Visningar
955
Senast: workaholic
·
L
Fälttävlan Jag funderar på att starta. Bara det att reglementet inte är klart än. Vill veta vad man ska förbereda för. Hur han ni andra med...
Svar
5
· Visningar
1 511
Senast: Lina4ever
·
S
Fälttävlan Tänkt att tävla fälttävlan och skulle vilja ha en dress eller iaf. en viss färg. Jag undrar om ni har några förslag är helt tom på ideer...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: skyfighter
·
Fälttävlan Vad gäller för ryttarens stövlar i dressyren? Ska tävla en Debutant på en regional tävling. Får man lov att ha shortchaps med matchande...
2
Svar
23
· Visningar
2 341
Senast: Salonikel
·
P
Fälttävlan I alla fall på tävlingarna härruntomkring så har man strukit koefficienten på de sista bedömningsgrupperna i dressyrprogrammen för...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: smulan87
·
Fälttävlan Lag SM för ponny iår och när? Om nån vet? Eller går det oxå på gotland?
Svar
7
· Visningar
1 374
Senast: smulan87
·
Fälttävlan I helgen är det dags för debuten! Nu undrar jag hur lång tid man behöver vara där innan start? Har ganska långt, 18 mil, och ska åka...
Svar
6
· Visningar
1 266
Senast: Salonikel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp