Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

H
Fälttävlan Vad gör man med håret när man tävlar fälttävlan? Jag har långt hår, så det kommer inte att få plats under hjälmen... Vad gör ni? Vad är...
Svar
4
· Visningar
1 315
Senast: Splittan
·
D
Fälttävlan Jag ska åka och träna terräng för allra första gången på söndag. Detta är vad jag tänkt ha för utrustning på mig och hästen: Jag...
Svar
16
· Visningar
1 883
Senast: Splittan
·
Fälttävlan är det samma dressyrprogram som för -97 eller har det ändrats nått?? Förutom inledande halten alltså...??? snabba svar är väldigt...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: LenaH
·
Fälttävlan Hur lägger ni upp galoppjobben på era hästar under tävlingssäsongen? Hur ofta, hur långt, och antal intervaller.
Svar
7
· Visningar
1 729
Senast: Iddefixen
·
B
Fälttävlan Nu ska jag köpa en ny säkerhetsväst för jag tycker så illa om den gamla att jag aldrig använder den om jag inte absolut måste. Jag har...
Svar
11
· Visningar
2 734
Senast: Salonikel
·
Fälttävlan hejsan!! jag har beslutsångest. Har hittat en tävling i slutet av maj som jag skulle vilja starta på ..debutant för häst. problemet e...
Svar
13
· Visningar
1 386
Senast: FT_ryttare
·
Fälttävlan Jag tog mitt fälttävlanskort precis när det hela infördes (-98 el. -99?) och det är i form av ett litet klistermärke i ena hörnet. Nu...
Svar
2
· Visningar
1 238
Senast: belize
·
Fälttävlan Är totalt oinsatt i fälttävlan, men riktigt sugen på att starta nån gång med min D-ponny. Lättaste klassen, Debut va :confused:, vad...
Svar
6
· Visningar
1 462
Fälttävlan Är det obligatorisk lättridning i mellantraven på debutant? På stallbackens sida står att det "nog" är det, kan vara bra att veta så man...
Svar
1
· Visningar
1 075
Senast: workaholic
·
F
Fälttävlan Varför hade Linda och dobbin 60 straff i terrängen?? och vad i hela fridens namn hände med Gunilla och Grafman?? Hörde att hon fick åka...
2
Svar
36
· Visningar
2 704
Senast: workaholic
·
Fälttävlan Har ni på er och hästen i terrängen? Har ni dress?
Svar
4
· Visningar
1 072
Senast: Nelle
·
Fälttävlan Ska ni dit? Hörde att de har höjt nivån på klasserna rejält mot förra året. ÄR det verkligen rätt att ta med hinder som tidigare var...
Svar
8
· Visningar
1 178
Senast: Iddefixen
·
B
Fälttävlan Såg juniorklassen CNC* i helgen och reagerade på att flera ryttare red alldeles för fort i terrängen. Mest synd tyckte jag om den...
Svar
7
· Visningar
1 493
Senast: Nelle
·
Fälttävlan En kompis i stallet skall rida fälttävlan i sommar och idag medans vi stod i sadelkammaren berättade hon att hon sett ett...
Svar
7
· Visningar
2 047
Senast: Dimmans_Elaine
·
Fälttävlan Finns det fler än jag som ska debutera i år? Vore kul att höra hur mkt ni tränar, er bakgrund, vad ni har för häst, när debuten ska ske...
2
Svar
21
· Visningar
2 047
Senast: irma
·
C
Fälttävlan Undrar en sak... Är debutant svårare på en nationell tävling (ponny) än var den skulle vara på tex en reg??? Jag menar terrängen...
Svar
2
· Visningar
1 047
Senast: Cleooo
·
Fälttävlan Någon som vet vart man kan få tag i dressyrprotokoll/programmet för debutant? Utan att köpa en programbok då.. :smirk: Kan inte hitta...
Svar
4
· Visningar
1 154
Senast: aicha
·
A
Fälttävlan Undrar hur mycket ni klagar/tolererar ute på tävlingar? Var på fälttävlan i helgen där det blev en del (massor) av fel. Flera hästar som...
Svar
7
· Visningar
1 275
Senast: rubytoo
·
A
Fälttävlan Nån som vet vad Lars Christensens gård heter? han bor väl i närheten av flyinge? ja hälsade på honom idag o fick ta lite bilder :)...
Svar
2
· Visningar
1 023
Senast: Anna_Fransiska
·
M
Fälttävlan Finns det så man kan tävla i bara terrängdelen (dvs inte rida banhoppningen eller dressyrdelen).
Svar
2
· Visningar
1 064
Senast: maja300
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp