Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Snälla, nu behöver jag lite råd och tips på hur jag fixar manen på min häst. Den kan inte vara lössläppt på tävling. Jag vill inte...
Svar
19
· Visningar
2 465
Senast: Pacific
·
Fälttävlan Vart är lämpligast att debutera *-igt? Ska rida lätt i Tranemo, men sen... :bump: Har tänkt att rida Gärds och Hermanstorp efter det...
Svar
19
· Visningar
1 692
Senast: PrinceFair
·
N
Fälttävlan Får man ha det i fälttävlansdressyren? Man får ju inte i vanlig men jag har fått för mig att det går i fälttävlan. Jag har inte nyaste...
Svar
16
· Visningar
2 481
J
Dressyr Hej jag funderar på att köpa en PRE (andalusier) för dressyr. Fick dock höra att svenska dressyrdommare inte brukar gilla PRE-hästarnas... 2 3
Svar
52
· Visningar
13 437
S
Western vad tycker ni om denna pålle i pleasure? http://www.youtube.com/watch?v=qgQAexiVzhY hon kan inte riktigt galoppfattning än, lite...
Svar
9
· Visningar
1 108
Senast: Solafekub
·
F
Körning Hur gammal var er häst när den hade sin tävlingsdebut? Hur länge hade den varit körd då?
Svar
1
· Visningar
724
Senast: Nora
·
M
Hoppning Var och träna i ridhuset idag och min pojke var bäst! :love: han har vanligtvis väldigt svårt med galoppen men galopperade hela banan...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: miss_strandberg
·
Q
Hoppning Jag har ett par nybörjar - frågor till er som kan det här med hoppning. Finns det någon maxålder, då man blivit för gammal för att få...
Svar
9
· Visningar
1 315
Senast: Farao
·
Hoppning Jag har ett par framsenskydd i läder med massa remmar som knäppning framtill. Funderar på att köpa fårskinnspaddar att lägga i skydden...
Svar
8
· Visningar
1 472
Senast: Farao
·
Dressyr Ja,vad har ni för stigbyglar? Sätt gärna in bilder:) 2
Svar
29
· Visningar
3 167
Senast: eriica-o21
·
P
Dressyr Ännu en sadeltråd, men jag har sökt och inte hittat så mycket info om Passiers sadlar, förutom att de är smala i bomvidderna :smirk...
Svar
3
· Visningar
1 309
Western På ett ungefär; hur mkt kostar en lektion på en ridskola? någon som har en liten som helst aning. (iom att jag inte frågar om en viss... 2
Svar
22
· Visningar
1 913
Senast: Western_lover
·
W
Körning Kan ni hjälpa mig??? jag blir lätt lite galen ibland och nu har jag handlat lite vagnar och slädar på tok för spontant!!!. Finns det...
Svar
19
· Visningar
1 565
Senast: PrittePuff
·
Dressyr Ja vad tycker ni om dessa sadlar??? Vilken av dem är att föredra?? Och vilken av märkenas modeller rekomenderas/inte?? Har spanat och...
Svar
17
· Visningar
1 445
Senast: amalia
·
Z
Distans Hur brukar ni förbereda er inför tävlingar? Står hästen på box eller i hagen? Föredrar ni att sova hemma eller övernattar ni hellre på...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: CK
·
Dressyr Har insett att mina gamla cavallostövlar blivit alldeles för korta, så får införskaffa mig ett par nya... Kraven är: * "Billiga"...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: nyponros
·
E
Körning En loksele från gamla Hööks, jag vet ej exakt ålder men omkring 15 år gammal skulle jag gissa på. Hel och fin, inget är sönder eller på...
Svar
6
· Visningar
1 536
Senast: Zqathan
·
Körning Hej, Jag har köpt en shettis:love: och fick med en rockard och bröst sele. Rockarden har dock ingen svängel, så jag undrar om jag kan...
Svar
2
· Visningar
1 324
Senast: Lisis
·
Övr. Grenar Hej! Kanske en lite onödig tråd, men jag har ju tjatat så mycket om mitt projekt innan. Nu är det klart och det klart och det ligger...
Svar
2
· Visningar
980
T
Hoppning det är nu hur länge sen som helst som jag tävlade i hoppning! självklart har jag inte fått med mig alla tävlingskläder i flytten...suck...
Svar
5
· Visningar
1 281

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18