Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Distans Om ni inte redan gjort det, gå in på www.tidningenridsport.se, där finns en nyhet om FEI's planer på nya Distansregler! Vore ju lite...
Svar
13
· Visningar
1 396
Senast: mahlmt
·
H
Körning -> Är det någon som har testat på detta? Alltså man åker skidor bakom hästen, man tolkar, medan man kör hästen :) Det är jätte kul... 2
Svar
21
· Visningar
2 267
Senast: mazariin
·
S
Körning WOW vilken resa! En stor inre resa ochså! 27 ekipage var vi som körde upp på markanden! Gissa om de kändes MÄKTIGT :) Fick träffa...
Svar
13
· Visningar
2 169
Senast: skjootan
·
N
  • Låst
Tävling Någon som vet ifall man får tävla Clear Rounder på ponny även om man är 'för gammal'?? :confused:
Svar
16
· Visningar
1 799
Senast: castle_bar
·
Hoppning har en Unghäst som inte har den bästa balansen :crazy: Inte heller så kvick i benen :angel: Så vill ha tips på hur jag ska träna upp...
Svar
14
· Visningar
4 691
Senast: Lottiz
·
Trav någon som kan berätta hur PG-skor verkar? Någon här som använder? Varför? Hur gör man när man sätter på dom, osv..
Svar
12
· Visningar
2 659
Senast: Berin
·
E
Fälttävlan hej! Jag och min häst ska debutera i tranemo och jag är hemskt nyfiken på hur deras bana är. Om ni har några bilder från debutant, häst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 410
Senast: weeh_
·
Trav ni som har starthästar vad använder ni för flugmedel tyker att de mesta har väldigt lång karen .. tips mottages tacksamt.. sen om...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: Deronia
·
M
Fälttävlan Vet inte om det funnits någon liknande tråd innan.. Men här kommer en som kan uppdateras lite! :D Fälttävlingar, arrangemang...
Svar
4
· Visningar
1 211
Senast: weeh_
·
Trav Hej! Jag undrar varför man har en åldersgräns på shettisarna i trav? Alltså nu pratar jag om max åldern. De flesta shettisar är lika...
Svar
6
· Visningar
1 437
Senast: ghost
·
L
Hoppning Jag och min pålle ska ut och tävla LA nu framöver och har kollat ut lite tävlingar och så. På proppen står det Ackumulatorhoppning och...
Svar
2
· Visningar
2 333
Senast: Lady_Plady
·
L
Dressyr Halloj alla där ute! Hoppas alla har det gött! :bump: Undrar bara om det är någon som har en Kallblodtravare, Döle eller lätt Nordis...
Svar
10
· Visningar
2 539
W
Trav Kan någon förklara hur det funkar med startpoäng? Hur mycket får man vid vinst och plaserad? Och vad händer när dom blir oplaserade...
Svar
5
· Visningar
11 543
Senast: Fnobby
·
J
Dressyr någon som har en kentaur dressyrgjord och kan säga hur den är? är ute efter en supermjuk!
Svar
2
· Visningar
815
Senast: yelly
·
B
Islandshäst Jag undrar om ni har regntäcke på era islandshästar? Jag har inte det på min men funderar på att köpa ett. Islandshästar sägs ju klara... 2
Svar
25
· Visningar
6 103
Senast: Pyzen
·
Western Ja som rubruken lyder, vad har ni för sadlar till era quarters? Märke, bomvidd, gulletbredd? Passar den bra? Nöjd?
Svar
7
· Visningar
1 055
Senast: ricca
·
H
Fälttävlan Det står på hemsidan att Uvfk (Upplands-Västmanlands Fältrittklubb) ska ha debutanttävling i maj. Men vad jag vet har de ju inte ens...
Svar
6
· Visningar
1 700
Senast: bjornl
·
S
Dressyr ska beställa kandarstång och bridongbett men fick hjärnsläpp nu. ska man beställa båda i samma storlek eller var det ngt bett som...
Svar
11
· Visningar
2 910
Senast: bigganl
·
N
Islandshäst Vad gör man egentligen i dom klasserna? :confused: Skriv gärna detaljerat..
Svar
3
· Visningar
3 734
Tävling PÅ shabraket så får loggan vara 20*10 eller 200cm2 eller hur? Täcken är det väl ingen regel på hur stor loggan får vara? PÅ kavajen...
Svar
14
· Visningar
1 490
Senast: Wacko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka