Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Anmälningstiden har gått ut. Så, villka ska dit? Antar att det blir rätt många :crazy:. Jag ska iaf rida 80km på Raz Putin...
Svar
14
· Visningar
1 610
Senast: Raztnap
·
Trav är ganska nybliven travhästägare då jag i mitten på juli inhandlade en 4 år gammal kallblodstravare. han hade vilat i några månader och...
Svar
14
· Visningar
1 663
Senast: martha
·
M
Hoppning Jag kan hoppa låga hinder till 40 cm. Men högre vill jag inte hoppa :crazy: Jag är inte hopprädd men jätte nervös när jag rider emot...
Svar
14
· Visningar
1 197
Senast: MILJON
·
E
Dressyr Jag ska tävla imorgon och när jag satt och läste i TR stod det att ett vanligt träns bestod av --- och nosgrimma. Så min fråga är...
Svar
6
· Visningar
1 545
Senast: Ella_99
·
E
Western Hej, skulle vilja höra lite hur ni, om ni arbetar era hästar i en rundcorall, är mycket nyfiken.
Svar
4
· Visningar
1 602
Senast: attempt
·
Fälttävlan Nu har ryttarmeddelande och startlistor kommit upp till nästa helgs tävlingar i Kinda. Jag är ju hoppmänniska och skulle vilja veta hur... 2
Svar
28
· Visningar
2 319
Senast: Estivuz
·
Hoppning Är kär, provsatt den nya Butet sadeln idag. Funderar på att sälja min gamla för att köpa en ny. Någon som har den nya modellen av Butet...
Svar
16
· Visningar
1 390
Senast: Ickiz
·
Fälttävlan Hej, har en förmodligen enkel fråga - på alla dressyrtävlingar blir man ju ut-tittad om man mot förmodan visar sig med en oflätad... 2
Svar
23
· Visningar
2 869
Senast: weeh_
·
Fälttävlan i CIC* A programmet står det i nytrycket att det skall vara ökad skritt istället för fri skritt då borde det vara det som gäller eller...
Svar
13
· Visningar
1 286
Senast: PrinceFair
·
D
Fälttävlan Min madam är rädd för vanliga hinder med bommar, naturhinder som stockar osv är hon inte det minsta rädd för så kanske är det en idé att...
Svar
6
· Visningar
1 622
Hoppning har en kieffer inzell dressyrsadel som passar fint till bägge mina hästar. Vill dock eventuellt ha en sadel till som travaen kan ha i...
Svar
3
· Visningar
876
Hoppning Jag vill ha tips på övningar som gör hästen mjuk och elastisk och även övningar som lär hästen att lyssna på sin ryttare. Så att man får...
Svar
14
· Visningar
9 386
Senast: Beograd
·
H
  • Låst
Övr. Grenar Hej! Kvalitetsbedömning för 4-årig ponny i västra götaland. Någon som vet vart det är och när? Det står INGENTING om det på spaf.se...
Svar
5
· Visningar
2 489
Senast: ullo
·
T
Hoppning http://www.topequestrianwear.com/bildtest.php?bild=produktbilder/3902.jpg Hur mycket kostar sånna här stigbyglar och var kan man köpa...
Svar
14
· Visningar
1 971
Senast: Ickiz
·
R
Trav Jo, jag har ju nyss tagit licens i vinter, och ska nu få låna ett russ att tävla med i sommar från skolan jag går på. Det är ett russto...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: Rigolette
·
Körning Har funderat på att sätta en svängel på min släde för att på så sätt kunna köra den med en bröstsele, men jag kan för mitt liv inte... 2
Svar
26
· Visningar
4 629
Senast: pillidill
·
M
Dressyr Jag ska vara med på första lokala på evigheter och undrar om man får ha sina bruna, nubuck-stövlar utan att någon domare tar illa...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: PrinceFair
·
Övr. Grenar Hmm, har sådan beslutsångest... Men har iaf fått erbjudande om jobb på samma ställe (tvätta/vika/sorter kläder typ :smirk: ) som förra...
Svar
14
· Visningar
1 415
Senast: MalanMjöl
·
C
Körning Det här med ridning under graviditet är ju ett hett diskussionsämne...bör man eller bör man inte? Vissa kan inte pga komplikationer...
Svar
8
· Visningar
1 424
Senast: Fia-Lina
·
T
Körning Den första är kan jag kompletera draglinor och baksele till en "vanlig" bröstsele alà börjes och hööks? Eller måste jag köpa en...
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: Goat lover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka