Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
  • Låst
Dressyr Är det någon som vet vilka sidor man kan t.ex skriva ut dressyrprogram, eller iallafall se och skriva av ?:bow:
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Hallonsoda
·
L
Övr. Grenar Hej är det ngn som vet ngn bra tränare i Malmö områden där man skulle kunna få hjälpa till hos.
Svar
1
· Visningar
1 195
Senast: MalanMjöl
·
F
Dressyr Hejsan! På "jobbet" (hjälper till med in och till ridning i ett stall) är det en häst som jämt fastnar i ena sidan (höger). Några bra...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: soke
·
D
Hoppning Vilka tror ni på... själv bland juniorerna håller jag tummarna för AMANDA KJELLBERG och KURAGE heja heja 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 263
Senast: Showjumping
·
Körning Jag och en kompis köpte nyligen ett litet 1,5 årigt arab/varmbl sto. Meningen är väl att hon ska bli ridhäst men jag tyckte att det kan...
Svar
5
· Visningar
1 346
Senast: 1327
·
T
Övr. Grenar Har lite funderingar vad gäller ponnygalopp. ¤ Är det bara åldern på ryttaren som avgjör om man får tävla olika ponnystorlekar, inte...
Svar
4
· Visningar
1 063
Senast: lillan
·
F
Western Har kidnappat rubriken från några andra forum här på bukefalos och täånkte blåsa lite liv i westernforumet genom en ny tråd (Jag är... 2
Svar
34
· Visningar
3 086
Senast: _jossan__
·
Trav Så har domen mot Galliér kommit...
Svar
15
· Visningar
1 124
Senast: jari
·
J
Körning Hejsan, Nu har man fått tag på en rockard och sele till hästen :) Men nu är det så att det inte sitter någon svängel på. Har...
Svar
12
· Visningar
1 346
Senast: _L_
·
Trav Blir fråndömd segern i Europaderbyt... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 938
Senast: jari
·
Svar
40
· Visningar
5 705
·
M
Islandshäst Säg att ni letar efter en åring, framtida tävlingsämne eller bara familjehäst. Vilka egenskaper och karaktärer önskar ni? eller helt...
Svar
7
· Visningar
1 124
Senast: chrysler
·
L
Dressyr Halloj alla duktiga dressyrryttare:bow: Jag har ett litet problem...:confused: Mina tår står nämligen ut väldigt mycket när jag... 2
Svar
21
· Visningar
1 842
Senast: elbereth
·
L
Trav Ja kan man det? Och hur är det där egentligen har de ett annat start/volt system än i Sverige? Och får man köra lopp där nere om man...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: gulan
·
Körning Shettis selar. Hobby och standard.. Vad är den exakta skillnaden? Gjode jag fel som beställde en hobby? (gjorde det bara för att det... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 718
·
C
Dressyr Vad rider ni i för en sadel och hur hjälper den er mot en bättre position? Bilder på er sits och hållning? Märker många gånger... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
20 193
Senast: LinnéaL
·
D
Western Jag är en sån där typisk dressyrmänniska. Jag förstår inte varför hästarna måste gå så långt nere med huvudet :confused: Är det inte... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 752
Senast: Bewildered
·
Hoppning Jag undrar om ni kan rekomendera några hopptävlingar för 4 åringar i östergötland under utesäsongen -07? Är skötare på en 3,5 åring...
Svar
8
· Visningar
1 019
Senast: Filippa99
·
P
  • Låst
Islandshäst Hur hanterar ni era föl? Vilken takt tar ni det i liksom? Väntar ni några månader med grimma och grimskaft? När börjar ni inridningen...
Svar
2
· Visningar
803
Senast: Die_Frau
·
I
Hoppning Hur vet man säkert hur långa hopp-stigläder man ska ha ? MVH Ida:angel: 2
Svar
27
· Visningar
2 672
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka