Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej. Funderar på att köpa denna, vad tycker ni? Jag vill ha en vagn till våra "små" camping turer... Man kanske ska göra en...
Svar
7
· Visningar
3 723
Senast: tirnanog
·
Dressyr Hej! Hur ska en bra under- resp överlinje se ut? Vad menas egentligen med begreppen?:confused: Skicka gärna in bra och dåligt bilder...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: Hallonsoda
·
Körning Någon som kan rekommendera tömkörningsclinics/träningar eller instruktörer? Gärna i Stockholm/Uppsala-trakten... Eller i alla fall...
Svar
2
· Visningar
901
K
Dressyr Jag har ett problem, min medryttarhäst lyssnar inte ordentligt. Varken på skänkel, röst eller hand. Hon har gått MSV hopp och är 11 år...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: ketchup
·
S
Western till våren/sommaren har jag tänkt att jag ska börja tävla. (efter påtryck från tränare och mamma) Jag har ridit western i 2 år. Och...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Pandoora
·
Trav Korrigering angående kvalificeringsbestämmelserna Gäller from 1 januari 2007 Varmblod 1.28,0 2-åriga (ingen ändring) 1.25,0 3-åriga... 2
Svar
22
· Visningar
2 131
Senast: Lazio
·
K
  • Låst
Trav Ursäkta den något provokativa rubriken, men gårdagens insats i Gulddivisionen på Åby lär ju sätta fart på spekulationerna? Okej att...
Svar
18
· Visningar
1 620
Senast: Lazio
·
Dressyr Jag är inte på det här forumet så mycket men en del på western. Och där kommer det ständigt upp nya trådar om engelskryttare som gått...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: ScissorHands
·
Dressyr Den har traden kanske eg ska ligga under Gnagg? I vilket fall som helst, jag undrar varfor de flesta hastar viftar rejalt pa svansen... 2
Svar
23
· Visningar
2 447
Senast: Totola
·
D
Islandshäst Islandsvalacken som jag rider är 7 år. Han är en 5-gångare med mkt pass. När jag började rida honom för 1,5 år sedan, kunde han inte ens...
Svar
17
· Visningar
1 409
Senast: Korven
·
E
Hoppning Man får ju tävla D-ponny unghäst även om man är över 18. Men hur är de med C-ponny då? Vet inte varför jag har fåt för mig att man får...
Svar
8
· Visningar
931
Senast: Luxi
·
I
Western Hej! Jag läste någonstans att man kunde ha polyster byxor under chapsen när man tävlade, för de skulle tydligen vara riktigt snyggt! Är...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: Bewildered
·
Western Varför ryggar westernryttare sina hästar så mycket? 2
Svar
21
· Visningar
2 436
Senast: Bewildered
·
S
Körning Min shettis blir jätte rädd när jag och syrran kommer bakifrån med vagnen. Fast han har sett den och tuggat på den :angel: så är han...
Svar
17
· Visningar
1 402
Senast: EmblaAsk
·
Hoppning här kommer lite hoppbilder från lördagens klubbhoppning. jag har inte haft min ponny så länge, så än är hon lite stark;) KOMMENTERA... 2
Svar
26
· Visningar
3 300
Senast: Fossing
·
A
Trav jag är lite ny inom trav, och undrar lite vad exakt en Ledare gör? jag har fått erbjudandet genom en bekant, så jag undrar lite...
Svar
11
· Visningar
1 113
Senast: lillsyrran
·
Western Ni som har ljusa fuxar, vad är snyggast en ljus sadel el en mörkbrun? Jag vet inte vad som blir snyggast o har letat på nätet efter...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: jackpot
·
Islandshäst Ja, alltså jag kan ju inte så mycket om isisar men nu har två personer påstått att denna häst töltar. :confused: Kan andra raser än... 2 3
Svar
50
· Visningar
6 411
Senast: Heulwen
·
I
Fälttävlan Hejsan, gör ni era hinder själv när ni tränar ? hade velat testa några hinder med min häst. Det finns inga att köpa va ? får väl hitta...
Svar
4
· Visningar
1 576
Senast: Idrus
·
S
Western är det vanligt att QH blir svankiga när de blir äldre? plus ngn som är bra på QH stamtavlor som vill PM:a?
Svar
4
· Visningar
924
Senast: r_freddy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka