Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Håller på att vidareutbilda min D-ponny mot Msv, då jag inte längre får tävla henne som ponny (19 år) så tänkte jag försöka få upp henne...
Svar
12
· Visningar
4 081
Senast: Centaur
·
J
Övr. Grenar Nån som har tävlat i shettisagility? Jag ska göra det för första gången om två veckor!! :) :)
Svar
9
· Visningar
1 448
Senast: Gospel
·
J
Islandshäst Är det någon här som tävlar något annat än gångartsridning? Planerar för min bäbis framtid och han ska bli bäst på allt såklart hehe...
Svar
5
· Visningar
1 182
Senast: ang
·
C
Övr. Grenar Inte trodde jag att någon annan häst än min Buggan skulle få en sådan stor plast i mitt hjärta men Thank u for the music har verkligen...
Svar
1
· Visningar
908
Senast: experten
·
Tävling Kan man bara gå till ridsportförbundet och skriva av provet, om man har ngn som intygar att man kan rida o lasta? Eller måste man gå...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: trazel
·
S
  • Låst
Trav Tycker att det vore kul att se lite unghästar, gärna med kommentarer om vad ni tycker om dem.. Börjar med att lägga in en bild på...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: ameo
·
Dressyr Får man ha inbakad fläta i manen i stället för knoppar på dressyrtävling? En utav våra hästar har lång man och det skulle ta långtid att...
Svar
8
· Visningar
2 791
I
Islandshäst Hej, jag ska ut och tävla på min kompis första klasshingst i höst. Jag har aldrig tävlat förrut och är jätte nervös att jag ska göra fel...
Svar
15
· Visningar
1 230
Senast: diny
·
Tävling :confused: får man vara över 18 år och tävla med fjording? om den är D-ponny kan man ju ta ut hästlicens eller nåt men min är bara 1.36...
Svar
13
· Visningar
1 693
Senast: ElinPelin
·
D
Islandshäst Skriver här eftersom jag aldrig sett andra raser använda sig av dessa bett (kan dock ha fel). En i stallet letar efter ett men har inte...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: diny
·
J
Fälttävlan Terränghoppning ser så jvla kul ut! Blir hur sugen som helst på att prova! Tyvärr är jag rädd att min pålle inte skulle duga till...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: Edward
·
T
Trav Är det någon som har erfarenhet av hur det blir om man gör om en remsele till QH? Har en gammal remsele av god kvalitet till shettis och...
Svar
6
· Visningar
1 537
Senast: tretjak
·
  • Låst
Tävling Får man ha det i nationell tävling? Har inga ridstövlar ännu, har inte hittat några som passar. Skall tävla om två veckor och vill...
Svar
6
· Visningar
1 038
Q
Western Hur ska en häst gå i form när man rider western.... I vilket läge ska huvudet vara.....???:confused: Min häst går med mkt lågt huvud...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Mills
·
M
Dressyr När kommer dom in i bilden? jag har varit på lokala och där är det ingen besikting och inte heller på regional. VArför inte det? och...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: My Beauty
·
H
Dressyr Måste man ha en Överdomare när det är en lokaldressyr tävling? Ponny?
Svar
7
· Visningar
1 616
Senast: My_Spirit
·
Övr. Grenar Nästa år är jag äntligen färdig med min utbildning och funderar då på att söka till arbetsryttarutbildningen på Strömsholm. För att...
Svar
1
· Visningar
1 001
Senast: Ninniw
·
Western Hejsan! Jag är lite på jakt efter en westernsadel och har hittat en på HovoTass som inte är dyr alls, precis en sådan prisklass jag...
Svar
13
· Visningar
1 123
Senast: Beckie
·
E
Hoppning hur räknas det? är det beroende på hinderhöjd och antal startande, eller hur funkar det?
Svar
16
· Visningar
2 304
T
Körning kan någon visa en bild på en seltunga i bruk. När jag köpte min ponny fickjag med en sele. Och på den satt det en sådan. Men jag vet...
Svar
5
· Visningar
2 260
Senast: Asfolath
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka