Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav har fått förfrågan att börja monté träna en häst som tävlat "vanligt" trav förut och som tydligen var ganska bra. har förutom...
Svar
13
· Visningar
1 577
Senast: lie
·
G
Dressyr Har ni roliga dressyrövningar ni kan berätta om? Jag har vändigt många olika övningar innom dressyr och hoppning men jag skulle vilja...
Svar
17
· Visningar
16 318
Senast: Koppen
·
Hoppning Vad gäller? Vad finns det för åldersgräns för att få tävla hingst, tex A-ponny i hoppning. Jag har hört 12 år, blir glad om det inte... 2
Svar
27
· Visningar
4 421
Senast: Nelle
·
H
Hoppning Jag ställer oftast upp en kombination.. Men ge mig lite tips på hur ni ställer upp era hinder? Tänkte löshoppa snart:)
Svar
3
· Visningar
772
Senast: trazel
·
D
Fälttävlan Är det någon som har koll på det. När införde dom det ? tävlade en * förra året utan det märket och ingen sa något. Vill ju inte komma i...
Svar
12
· Visningar
1 282
Senast: svaper
·
T
Tävling Är det någon som vet vad det är för karens på Streptocilinsalva? Jag hittar bara information om den när det gäller nötkreatur. Vad...
Svar
7
· Visningar
1 459
Senast: FT_ryttare
·
Western någon här som tränar western med travare? har nämligen ett sto (kallblodig travare) som hos förra ägarna tränade western med mkt...
Svar
12
· Visningar
1 256
Senast: lurvas83
·
L
Dressyr Är det någon som har ngn bra tankebild, typ Swift, vid galoppfattning med sätet? Jag har fått höra att jag ska skjuta fram...
Svar
10
· Visningar
1 415
Senast: Elisha
·
P
Western Vad är detta för sadel?? någon som vet....... jag hittade denna på blocket, men min är exakt likadan. http://www.blocket.se/...
Svar
15
· Visningar
2 098
Senast: Piruetta
·
C
Trav Hej, vet någon vart man kan få tag på rosa travsaker tex. som selunderlägg, förbygel m.m :angel:
Svar
13
· Visningar
4 308
Senast: cämela
·
S
Körning jag har fått en speedcart av min underbara sambo. Jag har en sele som jag tömkört med, en bröstsele. Funkar det att köra med den... 2
Svar
20
· Visningar
1 868
Senast: Trygg
·
P
Körning Hej mine venner. Jag har så varmt här i stugen så det går ju int till att sove. Så jag tänkt titt in lite här. Jag trodde int att det...
Svar
4
· Visningar
960
Senast: Fia-Lina
·
C
Dressyr det förekommer aldrig väl?? Jag ha varit med om det inom hoppning på regional nivå men aldrig hört talas om det inom dressyren. Jag...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Ylva
·
Western En vanlig fråga som jag väldigt ofta får är varför det inte går att rida lätt i en westernsadel...?! Varför tror alla "engelska"... 2
Svar
33
· Visningar
5 101
Senast: Ainon
·
N
Hoppning Hittar ingen tråd eller ngn annan info om vad som gäller ang. unghästklass. Har ingen TR tillgänglig för tillfället heller! Ska på...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: NinaIsabell
·
B
Dressyr Får man ha rakt bett med "lösa" ringar när man tävlar? tacksam för svar, har inget TR närvarande :p
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Buttercup3
·
V
Hoppning Hörde nånstans ifrån att Spender S har fått en blödning i knäet och kommer därför ej till falsterbo. Någon som vet hur det gått till...
Svar
7
· Visningar
1 039
Senast: vbm
·
  • Låst
Distans jag vill ha ALL info om distans! vilka regler som gäller,vad måste jag som ryttare ha,vad måste min häast ha? (alla papper,licens...
Svar
1
· Visningar
1 169
I
Islandshäst Jag tränar min 5gångare lite lätt i övergångar.. Från tölt till trav är väll viktigast :angel: eftersom att de är med i ett 4gångs...
Svar
8
· Visningar
2 540
Senast: Sprettur
·
G
Hoppning Söker olika rid/hoppövningar. Vet du en övning eller vet en bra sida där det finns övningar snälla säg vilken sida det är.. Jag sammlar...
Svar
6
· Visningar
2 689
Senast: guzzi my love
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck