Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Islandshäst Hur vanligt är det med islandshästar som inte kan varken tölt eller pass? Jag har bara kommit i kontakt med en för en massa år sedan...
Svar
9
· Visningar
1 392
Senast: _HESTUR_
·
E
Islandshäst Har just börjat rida en häst som har svårt för att bära sig i tölten. Så jag vill gärna ha tips på hur jag hjälper honom bygga upp...
Svar
11
· Visningar
6 309
Senast: fia0
·
N
  • Låst
Tävling I vilka klasser måste man ha ridstövlar? Får man tävla i chaps?
Svar
4
· Visningar
869
V
Hoppning Vad har ni för schema under veckan till era 01: or? Tävlas de och ska kvala? Hur många dagar i veckan går de? Hur hårda pass rider...
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: Ickiz
·
Trav Ni som kan det här med trav, kan någon hjälpa mig? Jag har en fd. travare och har kollat på ATG´s sida om henne. Där stod det bla...
Svar
14
· Visningar
2 643
Senast: Netted
·
M
Distans Jag är ny här och även i distans. Nu nästa månad ska jag och min varmblods valack vara med på våran första distansstävling, 5 milare...
Svar
9
· Visningar
1 163
Senast: Macken22
·
Trav ..Nån här som ska till Östersund på Dubbeltrav i slutet av Juli? Vi ska dit med fyra ponnyer..å de vore ju roligt om man vet nån mer som...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: _freeZing_
·
Körning som fått pålagringar i båda fram o ej kan gå som dressyr häst. Han har får ej gå på böjt spår för att inte slita på kotorna. Min...
Svar
4
· Visningar
885
L
Körning Varför använder man baksele?
Svar
2
· Visningar
785
Senast: sjoberga
·
M
Hoppning Jo jag har varit hästskötare på en massa ponny tävlingar reg och uppåt. (detta för typ 4 år sen) Då var det vetrinär besiktningar...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: My Beauty
·
P
Islandshäst Hejsan hoppsan. Vilka var pð Landsmót, kænns trist att de inte redan finns en trðf om denna underbara tillstællning som pðgick færra...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: Svalan
·
Körning Har nu bestämt mig för att först och främst köpa en bröstsele eftersom "lillkillen" kommer köras in med rockard och även tränas med...
Svar
15
· Visningar
2 190
Senast: skogstomten
·
S
Fälttävlan Hej jag ska ta ft kortet och vill ut och tävla så fort som möjligt någon som vet ett snabbt sätt att få upp konditionen (för de behövs...
Svar
14
· Visningar
1 085
Senast: MsMarvelous
·
Körning Snabbkopplingen på b*rjes, Har den försvunnit från hemsidan eller är det bara jag som inte kan leta? Fyller ju år snart. ;)
Svar
1
· Visningar
679
Senast: JennyK
·
C
  • Låst
Dressyr Såg en film av en som filmade när hon red lb:0 När jag såg filmen så tyckte jag att programet inte verkade så svårt så jag tänkte titta...
Svar
10
· Visningar
1 256
Senast: break_a_leg
·
Q
Western Trodde att min häst svängde av "trycket" tygeln gav..... Men vad fel jag hade:crazy: Red i grimma och grimskaft igår.....:crazy...
Svar
6
· Visningar
1 084
Senast: Bubben91
·
O
Tävling Finns det många övervuxna ponnyer på tävlingsbanorna? Som är t.ex 1,53... Jag är för lång för d-ponnyer och jag vill inte ha en "stor"... 2
Svar
37
· Visningar
3 476
Senast: PowerGrace
·
Fälttävlan tell me about it. Är deras bana bra? ska dit o rida pållans andra debutant den 19:e Juni. ngn mer som ska dit?
Svar
9
· Visningar
1 844
Senast: PrimLover
·
Trav ...eller vad det nu heter. Jag och några till har gått ihopa och köpt en häst som jag ska träna. vi vill skriva ett kontrakt. Nån som...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: nilsa
·
K
Western Hej på er! Tänkte fråga lite om western om det är någon här som är kunnig? Jag har alltid ridigt vanligt, engelskt, vad man nu vill...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: Orzon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck