Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Fälttävlan Hur lång får en *-ig CNC bana vara? Vad ska man rida i för tempo? Och vad "brukar" det vara för optimaltid? Frågor, frågor...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: PrinceFair
·
B
Fälttävlan Många som har N.E.W skydd, vad kostar dom? Är lite nyfiken på Eskadrons nya skydd, ngn som har dom? 2
Svar
20
· Visningar
3 209
Senast: Angel
·
Trav Nu är det klart, elitloppet är slut för i år. Hur känns det. Blev de som ni förväntat er. Besviken eller nöjd?
Svar
16
· Visningar
1 324
Senast: Konie
·
T
Körning Jag har precis börjat tömköra min shettis åring, bara helt opretentiöst, rakt fram längs skogsvägar. Har promenerat honom innan men...
Svar
16
· Visningar
1 360
Senast: ryssen
·
Islandshäst Tänk om man fick drömma lite..... Jag skulle gärna visa min gamla vallack, mest för skojs skull, men också för att lära mig hur man...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Båbbe
·
Körning Vilket är egentligen bäst? Jag har en shettis som är inkörd och hon har en bröstsele som funkar fintr på henne. Men nu till...
Svar
5
· Visningar
1 386
Senast: pulkan
·
Övr. Grenar Lite panik här, har inte förberett mina kläder i tid för söndagens utställning. Duger det här? Vita jeans samt ljusrosa skjorta? Eller...
Svar
11
· Visningar
1 146
Senast: Angel
·
J
Islandshäst Jag undrar om ni på ett ungefär kan säga när man pensionerar en islänning och vad som är rimligt att betala för en fullt frisk 22 årig... 2
Svar
21
· Visningar
2 953
Senast: Båbbe
·
M
Tävling Läste just att vi i sverige ska behålla åldersgränsen för ponnyryttare till 18 år. JIPPI!!!!!!!!!!!!!:banana: :bump: :) 2
Svar
22
· Visningar
2 027
Senast: Dark_Iris
·
A
Hoppning Hej! Vad brukar ni ha för några kläder när ni tävlar clear round?
Svar
7
· Visningar
1 304
Senast: Muffins
·
Övr. Grenar Vad ska ryttaren ha för att tävla? Räcker det med grönt kort och ponnytravlincens? Då kan man väll även ha sin reg. dress när man rider...
Svar
6
· Visningar
1 614
Senast: carolineplayer
·
Tävling .. jag har två frågor till er. - Hur brukar ni göra när ni fått in en betalning i tid, men ingen anmälan? - Anmälan har kommit i...
Svar
15
· Visningar
1 361
Senast: starcraft
·
V
Islandshäst Er det noen her inne som vet om det vil selges hesteutstyr under SM i år? Lurer i såfall på hvem..er spesielt interessert i saler. ;)
Svar
4
· Visningar
886
Senast: Mrs Morot
·
Dressyr Det tar ungefär en 45 minuter, minus framskrittning, för mig att få min häst där jag vill ha henne. för att hon ska gå i någon sorts... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 486
Senast: Gilette
·
F
Körning Vem ska nu till Åstorp på lördag? Tyckte att jag såg en Bukefalist i startlistan :angel:
Svar
19
· Visningar
1 092
Senast: Fjunet
·
S
Western Går och tänker på att köpa en 1-årig quarter. Har ni några tips? vad ska man tänka på ?? Har tiitat på en och jag kan få köpa den som...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: Colonels_king
·
Dressyr Får man tävla med snook? Jag har tänkt att knoppa, får man ha sånna där svarta små rosetter i knopparna då? Tacksam för svar!
Svar
4
· Visningar
792
Senast: suisyola
·
Tävling Jag, som är vuxen ryttare och aldrig har ens övervägt att mäta in min ena arab, som vid hobbymätning och mätning på klinik av ren...
Svar
12
· Visningar
1 598
Senast: Kassiopeja
·
M
Islandshäst Hejsan!! Jag har en fråga, hur börjar man med islandhäst egentligen? Köper en och hittare en tränare sen? far runt och rider...
Svar
10
· Visningar
1 323
Senast: noi
·
Trav Vad ligger era hästar på i puls efter ett lopp?
Svar
12
· Visningar
4 118
Senast: Fnobby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka