Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning Någon som vet vad dessa vagnar kostar, är det någon som har erfarenhet av dem? Förstår inte norska ^^ dem är från http://www.nor-pol.no/
Svar
2
· Visningar
1 250
Senast: linneaforss
·
T
Dressyr ?? piaff eller passage? Varför? 2
Svar
24
· Visningar
2 645
Senast: Elinabergh
·
S
Western Finnes det noen som driver med dette i Europa? Vi er noen i Norge som kunne tenke oss å lære det, og kanskje innføre den grenen også...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Spich
·
E
Körning Hej! Jag har försökt att hitta liknande trådar men inte riktigt funnit vad jag söker. Jag har en f.d. travare (varmblod), som i...
Svar
6
· Visningar
1 167
Senast: LIA
·
F
Fälttävlan Hallå... Inga dressyr+hoppresultat från Gärds ännu? Likaså Hermanstorp... Var tog effektiviteten vägen? Jag är ju nyfiken!
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Idasagare
·
V
Dressyr hur övar man in att hästen ska länga på ett bra och fint sätt utan att öka allt för mycket?
Svar
10
· Visningar
1 148
Senast: ConnyPonny
·
B
Dressyr Hur laddar ni upp era hästar innan ni går in på banan? Så att det är taggade till max och ger allt när de kommer in! Vad gör ni på... 2
Svar
34
· Visningar
2 067
Senast: Breccia_
·
L
Islandshäst Fick precis hem mina nya Magic Boots från Top-Reiter och åker glatt ut till stallet för att prova dem på pållan. Men jag är tveksam till... 2
Svar
20
· Visningar
5 024
Senast: Muninn
·
J
Hoppning Huaa, ska tävla för första gången "på riktigt" nu. Rädd! xD Läskigt eftersom det är stilhoppning och jag kanske inte har världens mest...
Svar
9
· Visningar
2 037
Senast: Olympus
·
Western Har blivit lite nyfiken på Western igen. Har tidigare ridit lite western i USA men det var flera år sedan :rofl: Skulle vilja fara...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: ida.kar
·
Hoppning Vad krävs för att kvala med B ponny?
Svar
3
· Visningar
747
Senast: svea08_
·
A
Distans Som tröst för att jag aldirg får komma iväg på min efterlängtade debut med min egen uppfödning så sitter jag och läser en katalog över... 2
Svar
35
· Visningar
3 060
Senast: a_schuber
·
Övr. Grenar VAD i all världens namn är det? :)
Svar
10
· Visningar
1 503
Senast: Mickis2003
·
T
Dressyr När är hästen redo att starta en LC:1 på klubbnivå? 2
Svar
22
· Visningar
1 773
Senast: My_Spirit
·
Western Nu har jag lånat hem 2 sadlar för provning. Det står inte modellnamnet på dem men på en sida som säljer sadlar ser jag att den ena måste...
Svar
18
· Visningar
10 052
Senast: Maran
·
Z
Dressyr Hej! Min häst "skruvar" benen i framdelsvändning vilket är skadligt, så vad har Ni för tips på det? Jag har försökt att göra en mindre...
Svar
9
· Visningar
1 989
Senast: zemra
·
C
Distans Hej!:) Vilka här kommer till Filipstadsritten på lördag? Jag själv & våran El Sobra ska göra debut i tävlingsklass 50 km! Vi får... 2
Svar
21
· Visningar
2 405
Dressyr Ett stort problem för mig är att jag inte kan hålla handen stilla! På vissa hästar går det bra, om de är lite stadiga i munnen. Men på...
Svar
14
· Visningar
2 480
Senast: Gwaeron
·
E
Körning Har en sele från Equilex, den passar finfint på både nordisen och vbl.travaren :idea: Dock är det en liten fundering jag har, och det är...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Egonson
·
L
Islandshäst Hej! Jag vet inte om detta är rätt sida att lägga denna på men då får ni flytta den. Jo jag undrar hur sitter man i tölt. Kan man... 2
Svar
22
· Visningar
8 934
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III