Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Ska åka och titta på en ponny nästa månad :angel: och har nu börjat fundera på det här med inkörning. Köpte ni lite billigare... 2
Svar
35
· Visningar
2 318
Senast: Persik
·
S
Övr. Grenar Vilka är de vanligaste skadorna på fullblod i träning, tycker ni?
Svar
18
· Visningar
3 210
Senast: Lillaloppan
·
Islandshäst Jag skall bjuda på något förskräckligt.. Tadaaa! så här red jag tölt och trodde att det var rätt ok någonstans omkring 1999-2000 tror... 2
Svar
23
· Visningar
2 940
Senast: emjo
·
Á
Islandshäst Ja då va de dags för SSM, vilka har planerat att åka dit? tävla/ publik..? själv åker jag ner imorgon bitti var tänkt!! Skit kul!! :) 2
Svar
27
· Visningar
2 561
Senast: Muninn
·
Distans Addi och Geshira för er seger på Filipstadsrittens 80 km. Ingela och mamma Galadriel
Svar
8
· Visningar
1 146
Senast: Barabia
·
D
Trav Har letat på nätet men inte hittat utan bara hela läder. Min full är för stor för hästen
Svar
5
· Visningar
792
Senast: ameo
·
E
Distans Har nu köpt ett 3årigt arabsto. (3år i år) Blev inriden i höstas. Jag rider inte så mkt just nu. blir promenad ridning i skogen. bara...
Svar
1
· Visningar
1 094
Senast: wowwhatagirl
·
Körning Har läst fram till sidan 53 o orkar inte läsa mer... Har fått reda på att ett par skaklar till ett stort kallblod (shire?) ska vara...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: Fjunet
·
Dressyr jo mina vänner, det är nämligen såhär att när jag rider för min tränare ber hon ofta mig att korta tygeln.....(självklart hade jag juh...
Svar
8
· Visningar
1 065
Körning Jag har köpt en beg rockard men den hade ingen svängel. Kan man köpa sånt separat eller är det väldigt noga att den passar precis till...
Svar
8
· Visningar
1 696
Senast: Lejonelle
·
Trav Är han inte helt otrolig Max Flukt?? Han vann igen, trots att han inte sprungit några större lopp på länge! :bow: Inte nog med det så...
Svar
5
· Visningar
976
Senast: Lillknoddas
·
V
Fälttävlan Nu är en helg fylld med fälttävlan över och jag tänkte berätta för er hur min helg med Fälttävlans-SM i lag för ponnier såg ut. Eftersom...
Svar
19
· Visningar
2 726
Senast: eapige
·
C
Trav Jag tog förra sommaren montélicens men har inte löst ut den pga att jag inte haft häst och tid. Hur länge kan jag vänta med att ta ut...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: kotten
·
F
Western funderar på o köpa budget w-sadel till stor fjording med super mage(dräktig) att ha o rida med lite sporadiskt nu medans hon är stor...
Svar
15
· Visningar
2 883
Senast: fjordinghanna
·
G
Distans För mej i alla fall var när jag gick in och tittade på klubblistan för 2006 på distanslistan. Efter en framgångsrik dag i Glimåkra igår...
Svar
7
· Visningar
1 298
Senast: Gizoba
·
H
Hoppning stämmer detta? Mållinjen för fas 1 är startlinjen för fas 2? är det så på alla tävlingar? eller bara vissa? det står att det ska...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: hoppryttare_Miró
·
Hoppning Ok, ursäkta en förmodligen dum fråga... Har enbart tävlat små klubbtävlingar så jag har inte särskilt stor koll på allt... Hur...
Svar
5
· Visningar
765
Senast: trazel
·
C
Körning Ja, lite tips efterlyses av er som har erfarenhet! :D Har börjat se mig omkring liiite efter en maratonvagn men vet inte riktigt vad...
Svar
14
· Visningar
2 169
Senast: Cämz
·
Distans Jag ska vara med i en distansritt (vanlig clear round) om ca ett år. Nu behöver jag tips på hur jag kan träna till dess. :p Skriv...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Galadriel
·
Dressyr Hur lär ni in det? Försöker lära min häst det nu men det känns som det blir mer helkropssvändingar.... :p Så vill jättegärna ha lite... 2
Svar
23
· Visningar
2 645
Senast: Axelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka