Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Nyfiken inte-alls-westernryttare undrar hur det går till på westerntävlingar :) Vilka klasser brukar ni starta? Är det vanligt att man...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Exemplar
·
Trav Är nästan helt ny på det här med trav, men sen en vän till mig har tagit monté & amatörtränarlicens så har jag glidit in mer och mer i...
Svar
15
· Visningar
1 374
Senast: Nebraska
·
Trav Jag är ju "ridhästmänniska" som hittat travsporten i och med mitt nya jobb. Det är verkligen spännande med trav. "Gubbarna" vill nu...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: Snurrfian
·
Körning så himla mycket om selar och dylikt att jag snart faller ner och dör. Men innan jag gör det så vill jag prata lite kring just min... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 235
Senast: Novelette
·
Distans Drog ut ett av de nyaveterinärkorten som man ska använda from i år. Vem i HELA FRIDEN har tillverkat dom? Inte nån som överhuvudtaget...
Svar
11
· Visningar
1 770
Senast: mahlmt
·
G
Övr. Grenar Är det någon som vet om och när det blir? Hittar inget på hemsidan. Vill gärna veta, så jag kan lägga upp en träningsplan för hösten! :D
Svar
0
· Visningar
933
Senast: Gisburne
·
S
Fälttävlan Hejsan! Jag undrar vad ni tycker är bäst att använda vid tävling av fälttävlan, benlindor el damasker? å isåfall vad för slags damasker...
Svar
9
· Visningar
1 681
Senast: weeh_
·
Hoppning Hej vad har ni på er när ni tävlar lokala hopp tävlingar? Skulle vara kul att veta så jag när jag ska tävla inte kommer emd helt fel...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: Linas_matte
·
S
Hoppning film från dagens clear round på 60 cm.. bakgrundsfakta... för lite mer än ett år sen rusade den här hästen emot hindren blint...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: Silly
·
Trav Åh nu ska ju Victory Tilly till Solvalla under Elitloppshelgen, och jag sa till mig själv att då SKA jag dit. Men jag vet inte hur...
Svar
9
· Visningar
1 610
Senast: lindaplutt
·
Trav Osäker på stavningen men latis, nått medel som tydligen är förbjudet i sverige men används flitigt i tex USA?
Svar
9
· Visningar
1 369
Senast: babsan
·
S
Fälttävlan Funderar på att gå över från banhoppning till fälttävlan? Men jag är inte säker! Ska jag eller ska jag inte??
Svar
16
· Visningar
1 282
Senast: clint Eastwood
·
W
Fälttävlan Hej Jag har en 3-årigt fullblod. Han är precis inriden nu. Kan nån duktig ge förslag på utbildningsplan.:bow: Målet är att...
Svar
3
· Visningar
1 166
Senast: clint Eastwood
·
T
Dressyr Jag har äntligen fått min bråkstake att börja arbeta med en lång överlinje, i skritt. Men så fort han tar traven åker huvudet upp och...
Svar
8
· Visningar
959
F
Trav Var inne på en webshop för ett bra tag sedan där de sålde travutrustning. Där hade de en stång man kunde sätta mellan hjulen på vagnen...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: Fjunet
·
Tävling Nu är det så att min häst varit skadad/sjuk under vintern/våren... hon var bra från skadan en kort stund och sedan blev hon förkyld och... 2
Svar
21
· Visningar
1 808
Senast: Fidelity
·
M
Islandshäst Finns det åldersgränser på att tävla islänning som det gör med ponny? De räknas ju iofs inte som ponny, men hur delas de in då? Tävlar...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: manily
·
Övr. Grenar Ekipaget till höger, vad är det för rem hästen har runt halsen? Det ser ut som om den sitter fast i stigbygeln? Varför?
Svar
14
· Visningar
1 316
Senast: Matilda_o_Bonita
·
L
Övr. Grenar Hej! Jag håller på med disstansridning.. Och har nu kommit till dom högre klasserna, Där är det en min.vikt gräns på 75kg. int.nat...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: Ninniw
·
L
Trav Hej!! har någon nån aning om var jag kan få tag på en viktvojlock???? håller på med distans.. mvh. Gunnel..
Svar
1
· Visningar
761
Senast: spunken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka