Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag planerar att köra in min islandshäst i sommar och har hittat en begagnad loksele som ser fin ut. Vad ska jag kolla efter? Vilka mått...
Svar
3
· Visningar
1 733
Körning till parkörning, är det 3 eller 4 skaklar i en sådan? Har alltid utgått ifrån att det är 3 men nu när jag börjar fundera förstår jag...
Svar
1
· Visningar
1 068
Senast: Fia-Lina
·
J
Trav Stämmer det att Eskils har sommarbana året runt? Skor ju inte själv, så jag lär ha lite "framförhållning"!
Svar
18
· Visningar
1 173
Senast: jari
·
S
Dressyr visst får 2olika ryttare rida samma häst/program? eller får det bara vara i olika klasser? visst är det max 3starter per häst/ponny på...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Ello
·
I
Islandshäst Hur ska en islandshäst gå när den går i rätt form i tölten ?:confused: Lägg gärna in bilder och filmer !:) :d 2
Svar
37
· Visningar
5 343
Senast: Àsgrimur
·
S
Islandshäst Finns det någonstans där man kan hyra startboxar för tävling? 2
Svar
20
· Visningar
2 351
Senast: Svíþjóð
·
Z
Tävling Vad tyckte ni om årets tävlingar och show på Globen? Jag gick på kvällsföreställningarna lördag och söndag. Gillade inte riktigt...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: Sorbe
·
B
Dressyr Hej ! Jag har en ponny som jag skulle vilja försöka kvala in till nationellt med nästa år...:P Men vi har lite problem med våra...
Svar
7
· Visningar
768
Senast: Beccizz
·
P
Trav Är det nån som vet vad distg och ita betyder? :confused: här är ett ex...
Svar
3
· Visningar
2 577
Senast: Pills
·
Hoppning Min häst drar ner huvudet innan hindrena och man måste dra upp huvudet på henne hela tiden....ngt tips? det vanligaste brukar ju vara...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Idi_oten
·
S
Svar
9
· Visningar
1 462
Senast: Àsgrimur
·
Trav Jag gör en egen tråd istället. :) Nån som vet nåt om tränare här i Sverige brukar behandla hästarna i ryggen?
Svar
13
· Visningar
1 081
Senast: Lazio
·
Islandshäst Vet att denna tråd kanske skulle ligga annerstädes, men tror att ni islandshästfolk har råkoll på viktboots..?! Ska tävla nästa helg...
Svar
10
· Visningar
1 445
Senast: Ryver
·
B
Körning ni som har det kan ni tipsa om var man kan köpa. Har sett på equilex men finns det på fler ställen? Inte sånt där fluffigt teddy...
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: Asfolath
·
D
Tävling Sitter o kollar på onlinde resultaten, kat. D från ponny SM och det står att alla har blivit uteslutna eller utgått:confused: Det verkar...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: Don_93
·
Körning hej! vad finns det för olika tillverkare i sverige til bra rockarder till vettigt pris? letat runt på nätet men inte hittat något... 2
Svar
26
· Visningar
3 279
Senast: Cämz
·
F
Körning Ska jag vara helt ärlig så fattar jag inte varför man vill ha en måttbeställd vagn? Tar ett exempel: Finns ett enormt halvblod i samma...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: Cämz
·
I
Dressyr Ja, jag har legat bakom en sten i skogen de senaste tio åren.....så kan någon vara snäll och förklara vad en piruett i skritt är...
Svar
12
· Visningar
1 686
Senast: Ina79
·
Övr. Grenar hej allihop! jag har bara hjälpt till att cantra o motionsrida några galoppörer i övrigt men jag är skitsugen på att åka på...
Svar
7
· Visningar
1 117
Senast: xDollyx
·
G
Islandshäst Är det någon som vet något? Vilka tävlar för Sverige etc. ? Trist att det inte är raporterat något på SIF's sida...
Svar
11
· Visningar
1 953
Senast: Svíþjóð
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrhingsten Skyline to B.
  • Vi som letar häst II