Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans ... men rider ni distansryttare dressyr på era hästar? Jag tycker det verkar ganska självklart att även distanshästar behöver jobbas... 2
Svar
28
· Visningar
2 849
Senast: CosmicQueen
·
Hoppning Komma ihåg banan? "Tävlingsdebut" på söndag som gäller ;) bara en litenliten tävling men ändå :bump: Iaf, har ni tips på hur man bäst...
Svar
10
· Visningar
1 108
Senast: Widerberg
·
S
Körning tänkte att jag skulle köpe en bröstsele (tedex) därifrån men tänkte fråga lite först. cob hur stor är den selen? hon är unghäst och... 2
Svar
33
· Visningar
5 720
Senast: Rebby
·
J
Fälttävlan Hejsan! Är en stolt ägare till en appaloosa/sv. halvblods korsning på 3 år. http://www.fotogalleriet.se/alb_showpic_id324254.html...
Svar
18
· Visningar
3 017
Senast: shady
·
S
Islandshäst Är det någon som vet hur det har gått i helgen? 2
Svar
26
· Visningar
5 067
Senast: annax
·
Körning Hittade av en slump denna sidan..helt otroligt vad mycket olika selar till kanonpriser. gånga med 1,25 på alla priser. ex sele på...
Svar
9
· Visningar
1 215
W
Western Jag har en liten d-ponny som jag letar sadel till men alla verkar va för långa. Han har en väldigt kort, skålad rygg och han är rätt så...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Wielbass
·
F
Körning Hejsan. Kör min travhäst mycket och börjat köra in min snart fyra åring lite smått. Har hitills bara lånat vagn en med dessutom snea... 2
Svar
39
· Visningar
2 799
Senast: åke
·
Dressyr När under t e x LB:1 ska man göra halvhalter, och hur tydliga halvhalter ska det var, ska man bara samla ihop hästen lite eller ska man...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: Degree
·
Övr. Grenar \"Mot alla odds - på hästryggen\" SVT1 Var det någon som såg det programmet igår? :bow: Wow säger jag, det var en rullstolsbunden...
Svar
12
· Visningar
1 819
Senast: SusieQ
·
Körning Hej! Behöver något litet råd från de som tidigare har kört in hästar. Kort bakgrund: Min häst är nu 3år. Tömkörd sedan 1,5 år...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: _L_
·
Trav Han var inte speciellt dyr när han köptes på Kriterieauktionen och tränas av en liten tränare på Mantorp. Åh så roligt att han vann...
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: jari
·
M
Hoppning Hejsan! undrar om någon vet någon sida där man kan se dom kommande clearrounderna & lokala hoppningarna i Halland ? Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: tuttiboo
·
Körning Till alla som kör shetland hittade jag en trevlig sida. denna länken innehåller bilder från en inkörning...
Svar
8
· Visningar
1 284
B
Dressyr Hej ! Jag har en två (snart 3)-åring som vi ska rida in till våren. Kan inte så mkt om det här med treårstest/breeders mm . så nu...
Svar
4
· Visningar
3 022
Körning Hej alla. Jag har rätt nyligen börjat använda linhållare till draglinorna. Upptäckte att de svängde mycket i trav. Först band jag...
Svar
8
· Visningar
2 138
Senast: Nora
·
Körning Jag tänkte då att min travtränade varmblodskille kunde dra lite vagn med sin matte och barnen. Har ställt in mig på en rockard. Men vad... 2
Svar
22
· Visningar
1 809
Hoppning Ponnyn ifråga ägs av en tjej som rider för samma klubb som jag. Ponnyn köptes som 4-5 åring tror jag, och tävlades fram till den...
Svar
6
· Visningar
1 538
Senast: Fjordlover
·
T
Distans Hej alla som har distansen som sitt stora intresse! Jag har dels en förfrågan och dels en fråga! Frågan först; har fått hem mina... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 537
Senast: Cleese
·
Körning Hej! Jag har tänkt att köpa Börjes körsele de luxe till min Islandshäst. Hur vet jag vilken storlek han ska ha? Hur mäter man?Och vad...
Svar
8
· Visningar
1 405

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka