Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Fälttävlan Vad finns för bra att läsa kring fälttävlan? Jag tänker på träningsupplägg, hur det fungerar vid tävlande osv. osv. Den bok jag...
Svar
8
· Visningar
1 119
Senast: LitenIsa
·
S
Dressyr Hej! Min häst är aningen snemusklad. Har kommit fram till att hon behöver träna vänster bak, sätta under sig det bättre, alltså...
Svar
10
· Visningar
1 288
Senast: Sandra S
·
B
Tävling Är inte det förlegat??? Trodde man automatiskt var startanmäld iom att man skickade in anmälan, men nu måste man startanmäla senast...
Svar
9
· Visningar
1 144
Senast: Ylva
·
Islandshäst Hej! Hur mycket använder era hästar sitt vindskydd? Mina stog där rätt mycket i somras när solen blev för stark men nu på hösten ser...
Svar
14
· Visningar
2 336
Senast: Fengur
·
Tävling Hur är det egentligen med licenser? Om man nu som jag skaffade sin första licens i en klubb för några år sedan och sen inte tävlade på...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: dramatik
·
Western Varför kan inte butikerna skriva ut storlekarna på huvudlagen:crazy: Hur ska man annars kunna veta om hästen kan ha det...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Mirre
·
Distans Jaa här är ytterligare en med lite frågor :) Har blivit jätteintresserad av distans på sista tiden. Nu ska jag också antagligen bli... 2
Svar
21
· Visningar
2 072
Senast: a_schuber
·
Trav Moderator får flytta tråden om den ligger fel men jag tänkte att bästa svaren måste jag kunna få här av travfolket :) Måste man...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: ghost
·
A
Islandshäst Min isis har börjat bli lite väl oren i traven trots försök att trava på lång tygel och i halvlätt sits... tänkte därför ta till lite...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: annax
·
Dressyr Vid en clinic nyligen ställdes frågan om hur många av de närvarande som hade läst dressyrreglerna - FEIs och de nationella. Väldigt få...
Svar
8
· Visningar
1 351
Senast: Camilla_H
·
Western På söndag gör vi vår första träning:love: ska bli sååå kul.Vi har ridit akademiskt förut men min pålle behöver mer huvudbry så nu ska...
Svar
10
· Visningar
931
Senast: charmant
·
L
Övr. Grenar Dirtrack vad är det för typ av sand/grus egentligen? Och hur djupt är det?? Sen hur bred ska en ponnygalopp bana vara???
Svar
3
· Visningar
4 509
Senast: Ninniw
·
S
Dressyr tips på att få hästen att sluta förböja sig? går som en ostkrok (in med rumpa och hals som på en 3metersvolt) när det egentligen är...
Svar
5
· Visningar
1 062
Senast: Sellan
·
Hoppning Kanske redan finns en sådan, men jag hittade den inte. Här kommer en film på min foder häst, vi är egentligen inriktade på dressyr men...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: MartinaN
·
T
Trav Hej igen! Skulle behöva hjälp med dessa frågor av någon/några snälla själar....snart dax för prov & hittar inte dessa någonstans &...
Svar
4
· Visningar
2 559
Senast: TrottGold
·
S
Trav Jag undrar om det är någon här som kan svara på om det finns något som heter halvspår i montévärlden? Söderut har ni ju många bra och...
Svar
14
· Visningar
1 006
Senast: Montéryttare
·
S
Islandshäst Min sexåriga fyrgångsvallack; Kjarkur, är ganska framtung. Det känns mest i tölten och traven. Finns det nån som har tips på övningar...
Svar
19
· Visningar
1 497
Senast: Gullan86
·
F
Trav Hejsan. Jag är inte alls insatt i dethär med trav, men nyfiken...Jag har inom trav hört ordet "snabbjobb". Vad gör man då? Och varför...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: jari
·
A
Tävling Reda på era licenser och vaccinationsintyg.. Få se nu alla era pedanta mappar.. Här är min :p Är så stolt över den så det är bäst att... 2
Svar
29
· Visningar
2 801
Senast: SassesCarloz
·
Övr. Grenar Igår ringde gamla chefen och bönade och bad att jag skulle rida in hans åring och vek som man är så sa jag såklart ja....... jag som... 2
Svar
29
· Visningar
2 381
Senast: MalanMjöl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III