Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning Eftersom det är några stycken här som har Globus rockard, så tänkte jag fråga hur mycket ni fick betala för den och vilket år ni köpte den?
Svar
14
· Visningar
1 303
Senast: Fjunet
·
Dressyr Vad är det absolut viktigaste man ska tänka på när man tävlar LB på ponn i dressyr?
Svar
7
· Visningar
1 086
Senast: spunken
·
E
Trav Idag hände ju ännu en olycka på solvalla där red chili pirat sparkade sin skötare ur sulkyn på värmningen. Hon blev träffad i huvudet... 2
Svar
39
· Visningar
2 993
Senast: gladys
·
J
Dressyr Den 3 december ska jag tävla i dressyr för första gången. Jag sk atävla i LC:1. Har ni några dressyr tips som man kan tänka på inne på...
Svar
7
· Visningar
1 110
Senast: mackan
·
S
Körning Undrar om det det ena påverkar det andra. Är det ok att rida dressyr på en häst om körs och tvärtom. Kan det ena skada det andra eller...
Svar
6
· Visningar
921
Senast: miamiamia
·
D
Islandshäst Håller på med ett islandssto som stått konvalicent och det är snart dags för skoning. Fundera på att föreslå någon skoning som ger lite...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: ang
·
Z
Tävling Är inte det rätt häftigt med så många ridskolebarn tävlande på en klubbtävling. Har varit med och dömt i kväll. hälften o i morgon...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Zephia
·
E
Hoppning ...med en Grand Prix-seger. http://www2.ridsport.se/t11.aspx?p=90050&x=1&a=189202 Gött Roffe, min svenska favoritryttare!:bump:
Svar
4
· Visningar
855
Senast: Lorelie
·
J
Hoppning Vet at tman får rida på hackamore på ponnyhopptävling men ärdet ngn som vet om man får rida på sidepull? Logiskt sett borde det inte...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: PrinceFair
·
S
Trav såg i nyaste ridsport att equalityline tagit fram en ny montésadel,(bild och allt:)) det stod att det var en förlaga till en fransk...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: stally
·
M
Distans Hej! Jag funderar på att ställa upp i en prova-på tävling om ett tag. Måste man ha träns? (jag rider i repgrimma) Måste man vara...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: annoj
·
P
Western Det har blivit så att intresset mera och mera har glidit över till "wseternsidan". Har bara ridit engelst förut men alltid varit...
Svar
10
· Visningar
1 293
Senast: lana
·
L
Western Är nybörjare inom western, hade alltid funderat på att börja, men inte kommit till skott förren nu, har ridit vanligt innan och då varit... 2
Svar
21
· Visningar
1 927
Senast: lana
·
A
Hoppning Har en hbl-valack som inte har världens bästa styrka och teknik över hindren. Har hoppat mkt studs men det börjar bli en aningen trist i...
Svar
13
· Visningar
2 039
Senast: sabbet
·
J
Western Har fått låna en westernsadel som jag inte vet något om. Det står Santa Fe på den. Ingenstans på den hittar jag uppgifter om bomstorlek...
Svar
14
· Visningar
1 761
Senast: jeslin
·
L
Western Vilket märke på första westernsadeln? Jag tänker köpa en westernsadel för skogsluffningsbruk (inte tävling eller westernträning utan... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
9 333
Senast: jeslin
·
B
Islandshäst jag undrar om någon vet hur man går till väga med passansökan när man inte har några papper på hästarna? Måste man registrera...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: Skrauti
·
H
  • Låst
Islandshäst hej ! jag tror ärligt talat att islännigar är en myt att dem kan ridas av 180 cm män och 100 kilos ryttare? dom är som vilken ponny som...
Svar
6
· Visningar
1 160
Senast: Lobelia
·
L
Western Jag skulle vilja veta hur man passar westernsadlar? vi har en travare som vi ska köpa sadel till men jag vet inte hur stor den ska...
Svar
7
· Visningar
3 471
Senast: gutenviks
·
N
Körning Nu har jag äntligen fixat bilder då han är förspänd (fått på slaggjorden till och med!)...kanske lite stillastående ändå men... :p... 2
Svar
30
· Visningar
2 600
Senast: Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka