Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Red idag men enbart en fårskinnspadd som är rätt tunn och det fanns fortfarande tillräckligt med plats mellan sadeln och manken så där...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Piraja
·
M
Trav Hej! jag undrar om det är någon som har några tips på hur man fäster en förbygel i en fransk monté sadel... för dom har ju inga...
Svar
5
· Visningar
872
Senast: Montéryttare
·
Körning Har hittills kört med en halvlång longerpisk. Den är så attans tung, så jag får ont i handen av den. Använder den endast i trafik...
Svar
15
· Visningar
1 447
Dressyr Jag är tävlingssugen!!! Enda problemet är vart man hittar tävlingar??? Har ju lite önskemål att det ska vara blåbärs/clearroundstorlek...
Svar
2
· Visningar
679
Körning Hej. Vilken färg på sele tycker ni är snyggast till en fux? /jenny, har fått en fux :love:
Svar
17
· Visningar
1 360
Dressyr Nån som gör det här? Tycker det verkar jättekul! Nån? Som kan berätta lite om det?
Svar
9
· Visningar
2 235
Senast: Saigon
·
B
Hoppning Jag ska tävla första gången den 20 november! hoppas det går bra, men det tror inte jag för jag tycker det är läskigt att hoppa (fast...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: _SunFloWer_
·
F
Tävling Om man har anmält sig till en tävling och betalt in pengarna på deras postgiro så borde man väl få tillbaks dem utan diskussion om...
Svar
7
· Visningar
1 048
Senast: Sparkling
·
J
Dressyr Min häst blir ALLTID lös i magen när ja rider dressyr. Och den har inte ont någon stans. Det är redan kollat av en vetrinär. Och när han...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Susan
·
Fälttävlan Är det nån mer här som ska vara med på Anne-träningarna i helgen??? :bump:
Svar
2
· Visningar
875
W
Western Lästa artikeln i senaste Hästfocus om : Tips och råd om sadelvård. Undrar om man kan få tag i Ivory-tvål och neatsfoot-olja här hemma i...
Svar
4
· Visningar
1 188
Senast: woffihaa
·
Islandshäst Hur svårt tror ni att det är att sälja en 12-årig triangelmärkt islandshäst som uppfostrare till någon unghästflock.? Man ser inte på...
Svar
12
· Visningar
1 538
Senast: Grana
·
S
Dressyr Vad ska en 01:a kunna nu? Var i utbildningsstegen ska dom vara? Bör man ha påbörjat byten? Hur mkt kan dom tränas? Kan don tränas som...
Svar
10
· Visningar
1 177
Senast: Picasso
·
G
Trav När man går in på Travsport.se och söker efter en häst, och sedan gå in under tävlingsresultat och ett specifikt lopp... På den här...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: solros
·
S
Fälttävlan Hur höga är hindren i banhoppningen i msv a fälttävlan?
Svar
7
· Visningar
1 665
Senast: Kamikaze
·
Tävling Jag har letat i vad som känns som 3000 år efter ett par snygga bruna stövelskaft och när jag nämnde det nu i veckan sa en av mina vänner...
Svar
16
· Visningar
1 324
Senast: Docka
·
Hoppning Har nyligen köpt ett fullblodssto, 10 år, har tidigare gått galopp men är på senare tid mest skogsriden. Hon har hoppat några gånger men...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Cinta
·
Trav vad har dom før hemsida, jag letar efter en speciell hæst før att hitta vad min foderhæt verkligen heter. Vet att det ær enkelt att...
Svar
5
· Visningar
4 672
Senast: Mount Never Rest
·
K
Trav Jag har än så länge ridit lopp med hoppsadel, men inser att det inte är det optimala. Problemet är att de montésadlar jag har tittat på...
Svar
7
· Visningar
979
M
Tävling En fråga, står det någonstans i TR att man måste ha stigläder och stigbyglar? Rent hypotetisk fråga men intressant framförallt för mig...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka