Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Har någon provat att göra en "fuskbana" genom att bara hälla på sand på en åker? Jag funderar på att göra en liten ridcorall på detta...
Svar
10
· Visningar
1 274
Senast: pherion
·
Tävling I TR står det bara att man måste ha sporrar men ingen minimilängd vad jag kan hitta. Är det då tillåtet att rida med bara sporrbågen...
Svar
10
· Visningar
1 300
Senast: mumin
·
Trav vilken häst har mest insprungna pengar i sverige? och i hela världen???
Svar
10
· Visningar
1 386
Senast: lis1e
·
Dressyr För att varken vara för uppklädd eller nerklädd? Jag ska vara med på en LB:1 (klubbtävling) och det blir både hästens och min första...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: pascalle
·
K
Western ridfråga som jag tycker hör hemma på detta forum och inte på ridning. Jag har ju funderat tidigare på att jag rider för engelskt och... 2
Svar
21
· Visningar
1 935
Senast: lana
·
G
Hoppning Ja min unghäst (5år)har debuterat i 120 nu och de gick bra, ett nerslag ett slarvfel bara i övrigt gick han kanon. Han har utvecklas... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 222
Senast: Cyllene
·
E
Hoppning jag vill hoppträna för någon annan än min vanliga...! :d känner att jag inte kommer nån vart. Det verkar ju inte finnas så mycket när...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: superstar
·
E
Körning Hej! Jag har ett 17-årigt varmblodssto som jag rider, men nu också börjat köra både med fyrhjulsvagn och rockard (har bägge delarna)... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 787
Senast: LIA
·
C
Dressyr När ni rider öppna, rider ni på 3 eller 4 spår? Och varför? Jag vet att det inom tävlingsdressyr eftersträvas öppnor på 3 spår... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 154
Senast: Banned
·
G
Hoppning Har funderat mycket på att åka iväg till någon duktig hoppryttare och arbeta,rida och ta med och utbilda hästen när jag gått ut trean...
Svar
17
· Visningar
2 247
Senast: Nyrelski
·
S
Western Vad ska man göra när sadeln har blivit för stor?! :confused: Fick sadeln utprovad i våras och det har suttit helt perfekt hela... 2
Svar
28
· Visningar
2 142
Senast: sockerhumlan
·
S
Distans Vi är några stycken som ev ska rida en cr nästa år och har lite :angel: frågor... Kan en normal tränad ponny/häst på 17 år gå en cr...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Geshira
·
P
Hoppning Hur långt har ni mellan galoppbommar mellan hinder, normalt sett? Jag har hjärnsläpp! :confused:
Svar
7
· Visningar
5 230
Senast: PrinceFair
·
K
Islandshäst hej på er nån som har bra trav tränings tips för passtakts häst eller hästar som "grisepassar" ? :)
Svar
4
· Visningar
1 026
Senast: sambaengi
·
K
Islandshäst Vart kan jag hitta det?? PÅ Islandshästföreningens hemsida finns dom inte kvar......:confused:
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Poplan
·
Körning Ni som var med på SM känner igen leran:D http://www.fragansia.se/Orn/SM2005.wmv
Svar
14
· Visningar
1 371
Senast: Nora
·
S
Islandshäst Är det någon här som ska tävla på KM i September? /Emma
Svar
17
· Visningar
1 650
Senast: Poplan
·
S
Hoppning En liten undran bara, om man har ridit prins CarlPhilips pris i globen ett år. Är man direktkvalad till globen kvalen nästa år då...
Svar
12
· Visningar
1 159
Senast: Sarasara
·
Distans E det nån som har nån fakta om hono, och kanske nån bild?
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: Gupello
·
E
Hoppning Jag har en 2.5 åring som jag har börjat löshoppa nu inför 3-års testet i vår. Och jag har varit och löshppat honom nu inför två olika...
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka