Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Western Någon som har något förslag på hur jag ska gå till väga för att få vara speaker på tävlingar lite då och då?
Svar
9
· Visningar
852
Senast: lill_sessan
·
T
Dressyr kan inte fa min häst att ga i skritt..pg av hur han har blivit behandlad innan.är väldigt nervös, och gar alltid och"trippar"..nagon som...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: PinkPanter
·
Tävling Vad betyder avdelning 2 respektive 1 i dressyrklasser?
Svar
3
· Visningar
961
Senast: PrinceFair
·
Körning Börjar bli grymt trött på att alla trådar här skapas ska infiltreras av denna ständiga kamp mellan travselarna och de riktigt bra...
Svar
14
· Visningar
2 203
Senast: Nora
·
L
Körning Har planer på att köra in min 4 årige nordsvensk valack. Då jag är så dålig på det själv och hur jag ska gå till vägar undrar jag om...
Svar
6
· Visningar
1 194
Senast: linabergmer
·
C
Distans Har en Knights bareback (koipa Torison och Barefoot) som jag gillar men den är för bred för mig, får ont i höfterna. Är nyfiken på...
Svar
13
· Visningar
5 296
Senast: Camilla_H
·
Western Hur tränar ni spin? Hur går ni in i den, hur får ni fart o hur går ni ur den? På tävling är det ju från halt till halt, men när man...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Lina_Zacha
·
Fälttävlan Hoppas man får lägga denna tråden här... Nu måste vi alla hjälpas åt så vi får ett påskmeeting nästa år med!!! Fälttävlan har...
Svar
4
· Visningar
1 283
Senast: Colette
·
Körning Jag kör en shettis, som för tillfället har rätt dålig kondition. Har hört rätt mycket om intervallridning och att det skulle vara ett...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: mazariin
·
Trav var ute å red idag red för bi en liten tjej å hennes tvååriga russ, rätt som det är tappar hon vagnen bara sådär. snacka om att bli...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Nominous
·
L
Western Snacka om tramsigt. Nu ska man leta överallt i bukefalos för att hitta info om western. Western-tävlingar på ett ställe, Quarter-avel... 2
Svar
24
· Visningar
2 179
Senast: Boj
·
M
Western Denna vecka har jag endast ridit dressyr, imorron ska en annan tjej rida henne, då blir det dressyr, och på måndag rider jag lektion...
Svar
18
· Visningar
1 188
Senast: sasucatu
·
L
Tävling Hur funkar det om man börjar tävla D-ponny som storhäst? Är det bara att anmäla och starta med vanlig licens osv. Och kan man börja rida...
Svar
9
· Visningar
1 393
Senast: Lady_S
·
Körning Jag hade tänkt att köra in mitt fyra åriga halvblod, är det någon som har några tips? Har bara kört in en islänning förut, antar att...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: linabergmer
·
Islandshäst Någon som ska till Vrigstad på söndag 2 okt? Grevagården 16 okt? Eskeryd 23 okt? Jag ska till Vrigstad och Grevagården och titta... 2
Svar
38
· Visningar
3 894
Senast: em76
·
E
Dressyr Är det någon som har något tips för hur man får en rak och balanserad inridning när man tävlar? Första halten, alltså? /emelie
Svar
5
· Visningar
760
Senast: eme1ie
·
J
Trav Japanese Beetle ska nu på tordag in till kliniken för att dom ska ta bort hans värdefullaste ägodelar (kulorna), hehe! :D Fick veta...
Svar
3
· Visningar
978
Senast: Montéryttare
·
Trav Har letat på nätet, men hittar inte betalningsterminerna till Svenskt Travkriterium 2006 någonstans (inte ens på Solvallas hemsida). Vet...
Svar
1
· Visningar
758
Senast: Japanesen
·
F
Hoppning Har nu äntligen valt vad jag ska skriva om på mitt projektarbete som jag har nu i 3:an.. Ska skriva om Strömsholmsmetoden (hopplära)...
Svar
8
· Visningar
2 074
Senast: Nisse98
·
A
Islandshäst ... ja, ni ser frågan. Har ni andra benskydd än boots/ klockor då ni övar passen och i så fall vad för några?
Svar
15
· Visningar
2 199
Senast: Gullan86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka