Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Trav Jag har en häst som jag vill ta montélicensen med, problemet är bara att montélicenskursen börjar snart och jag har inte tagit...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: nilema
·
Western Bett funderingar... Vad är skillnaden mellan spoon mouth o vanlig port? Jag misstänker att min häst inte gillar tryck på tungan så... 2
Svar
27
· Visningar
2 055
Senast: sasucatu
·
B
Islandshäst Har med intresse läst igenom tråden " Är det lättare att hantera Islänningar i hagen" och fått bekräftat det jag tyckt mig uppleva...
Svar
16
· Visningar
1 456
Senast: marijaa
·
T
Distans Förlåt, känner mej lite dum som inte hållt mej uppdaterad men då jag än så länge inte har någon häst som är tävlingsbar (unghäst som är...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: Toffel
·
Hoppning Kan ni inte lägga in filmer på era hästar!..... :) Ska fixa det på min med!
Svar
1
· Visningar
844
Senast: IrpaSnirpa
·
M
Dressyr Hej! Jag är medryttare på en engelsk fullblodsvalack, 6 år. Han är lite ur form och kondition nu pga skador i höger bak. Han är nu på...
Svar
13
· Visningar
1 375
Senast: Mari_H
·
F
Western Har ett litet problem som jag tänkte höra om nån kunde hjälpa mig med. Det är så att på vintern när min häst har satt vinterpäls så... 2
Svar
23
· Visningar
2 170
Senast: Lina_Zacha
·
Övr. Grenar Idag red man ponnygalopp på eskilstuna travbana då. Å vilka vinner inte över SM-vinnaren Topas ? Om inte vi ? :bump: Morej :banana:
Svar
6
· Visningar
950
Senast: enjes
·
Hoppning Jo, nu e det så att jag ska ut på en lokal hopptävling imon, min första tävling på typ 3 år.. Så jag ha tyvärr inte så stor koll på vad...
Svar
7
· Visningar
858
Senast: Dilli_Blue
·
S
Islandshäst tjing. jag skulle vilja ha lite hjälp med hur man tränar in tölten! - Jag har en islandshäst på 11 år som har varit skadad men som...
Svar
7
· Visningar
1 053
Senast: Skrauti
·
Hoppning Får man verkligen starta 6-åringar i 150-hoppning? /Timsetim
Svar
11
· Visningar
1 144
Senast: Olinda
·
K
Körning vart hittar jag sådana? Vart har ni köpt era tömmar (ni som använder läder)? Jag är ute efter ett par riktigt tunna och lätta tömmar...
Svar
14
· Visningar
1 903
Senast: Nora
·
S
Dressyr red programridning på en ridskolehäst jag inte ridit förut, på framridningen gick det jättebra (jag och hästen passade) men inne på...
Svar
2
· Visningar
845
Övr. Grenar Undrar bara om man alls får det... är jätteintresserad (har ett fullblod som stod där som 2 åring, dock ej startad, såldes som ridhäst...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: mackan
·
C
Distans Jag rider ett varmblodssto som har väldigt lätt att få gallor. Hon har inget fel någonstans, är helt frisk osv, men har helt enkelt lätt...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Gizoba
·
Övr. Grenar Är amatörtränare och önskar mig ridhjälp. Har annonserat bla på blocket utan större framgång. Finns det inga runt mig som gillar fullblod???
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: armando
·
D
Körning Hej ! Vad är skillnaden på värmlandsloksele,finnsele och norrlandsloksele.För och nackdelar???? Någon som vet!!!
Svar
1
· Visningar
1 439
Senast: burton
·
Islandshäst Vilket är egentligen "bäst"? Vilket är lättast att jobba bort? Min häst har från att vara en grisepassare blivit en travtaktare :p...
Svar
15
· Visningar
1 895
Senast: Poplan
·
R
Körning Jag ska köpa nya tömmar till shettisen och sitter som väldens frågetecken...hur långa ska man ha?..10,11meter? :confused: Sen undrar...
Svar
12
· Visningar
2 958
Senast: Hogstorp
·
T
Övr. Grenar Vilka ska dit? Nån som ska dit o buda eller har egen åring där? Hade jag pengar så har jag ngr hästar som jag gärna lagt ett bud på. :d 2
Svar
31
· Visningar
2 771
Senast: Korpen_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21