Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Islandshäst Då jag fikk min islandshäst för 2 1/2 år siden hadde han en period hvor han var vrang :devil: och stoppet, ville inte gå + + + (jag...
Svar
7
· Visningar
1 146
Senast: sleepy
·
Ä
Western Skulle ni vilja hjälpa mig med förslag på aktiviteter som man kan göra i "klubbarna" ??? Jag är med i en ganska aktiv klubb, men nu...
Svar
11
· Visningar
2 255
Senast: Änglahäst
·
C
Körning :bump: Hej alla ni där ute ...skulle bli jätte glad om någon vet var man köper kör koner.. har letat men inget hittat.... tack på förhand
Svar
8
· Visningar
2 209
Senast: Maris_
·
Körning jag vet att jag kan ha stavat lite fel ber då om ursäkt. vet inte om denna tråd ska ligga här men jag prövar iaf. jag skulle behöva...
Svar
8
· Visningar
1 275
Senast: bitta
·
Islandshäst Nu kommer jag med ännu en viktfråga... (alla suckar :angel: ) Men jag har bekymmer nu. Har nu fått höra att jag bör ha en större... 2
Svar
21
· Visningar
2 065
Senast: skuggi
·
I
Körning Har planer på att köra in min D-ponny då jag tror att den träningen skulla vara bra för honom, slippa tyngden från ryttare mm. Han är i...
Svar
6
· Visningar
1 071
Senast: Shettisar
·
Trav Nu är min oerhört väl tömkörda häst :smirk: satt för vagn :bump: :bump: Det gick helt smärtfritt och han tycker det är jätteskoj, och...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: prinsus_
·
Hoppning Har jag missat något, eller har förbundskaptenen avgått? På ridsport.se står det att Maria Gretzer tillträder som förbundskapten...
Svar
10
· Visningar
1 370
Senast: PrinceFair
·
E
Islandshäst Jag har mer eller mindre fobi för att hämta hästar i hagen, bla för att jag har blivit nersprungen mer än en gång. Nuförtiden rider... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 747
Senast: Granz
·
Övr. Grenar Hejsan! Undrar om ni har någon koll på en sida där man kan hitta dödsorsaker hos eng fullblod, har två fd fullblod som jag arbetat...
Svar
5
· Visningar
1 184
Dressyr Hej på er! Kanske det redan ligger en liknande tråd ute, men jag har inte sett någon i alla fall! Vilka tränare rider ni för och...
Svar
16
· Visningar
1 535
H
Hoppning Varför? Tyckte det så helt livsfarligt ut och som om hästen inte kunde sträcka ut ordentligt... Någon som gjort det och isåfall varför...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: _HANNI_
·
Trav Min lilla tös skall äntligen kvala men går det att anmäla till kval via internet sidan ?? Jag hittar anmälningar till massa annat men...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: cetzyboy
·
B
Dressyr Startade min första LB:3 igår. Vi fick ihop 60%. Jag är så supernöjd. Hur har det gått för er andra här när ni startade LB:3 första gången.
Svar
18
· Visningar
2 139
Senast: bollen__
·
C
Distans Jag tänkte höra hur ni distansryttare gör med benskydd? Har ni alltid, eller aldrig, benskydd/lindor när ni rider distans? Varför/varför...
Svar
7
· Visningar
1 666
Senast: Stopek
·
Islandshäst Jag har hastigt och lustigt fått ett sto som är ca 12 år. (Ska få papprena sen.)Vet att hon har bra stam och varit vad man kallar dyr en...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: Balderum
·
E
Trav Ska testa det för första gången i helgen, hade aldrig hört talas om det tidigare men nu läst lite här och fattat att det är som trav...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Montéryttare
·
J
Dressyr Jag har ett problem. Jag har varit ute på några lokala dressyrer nu, under ett år. Innan dessa har varken jag lr kusen nånsin tävlat...
Svar
19
· Visningar
1 589
Senast: jezzie-
·
Dressyr Hejsan! ag är ny med ungästar. Men jag skulle vilja veta om det finns nåon som har koll på alla champinat och sånt.. hur sånt fungerar...
Svar
3
· Visningar
866
Senast: apocalypse
·
Tävling efter en tråd på ÄU om fulla ryttark'ändisar på ryttarfester så började jag fundera. För mig som idrottds"kvinna" är det självklart att...
Svar
6
· Visningar
1 608
Senast: Shudde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur