Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Fälttävlan Hur gick det för de svenska juniorerna? Var det någon som överaskade? Hur var banan? :rofl:
Svar
4
· Visningar
1 229
Senast: Idasagare
·
P
Körning Jag gick här och funderade.Jag kör ju bare Kotte. Han har ju int blivit riden på 4 år den lille busen. Men nu funderade jag på Burken...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: åke
·
S
Dressyr en tanke, varför LER man inte i dressyrprogrammet? :idea: iof är man ju väldigt koncentrerad men lite mer Leenden borde komma fram...
Svar
14
· Visningar
1 193
Senast: Degree
·
M
Tävling Undrarhur det är med tävlingsnivåer i dressyr: Lägst är väll LD och högst Grand Prix..men vad finns där imellan..LD LC LB LA MSV B MSV...
Svar
8
· Visningar
2 975
Senast: trazel
·
B
Hoppning jag vill börja tävla min häst. och har kontaktat endel klubbar i sthlm men det verkar inte vara nån som har "gröntkort kurs". Är det...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: Husmusen
·
E
Islandshäst Efter fiaskot med dragningen på Vm lotteriet så stod det ju att läsa i Islandshästen att det skulle troligen bli en ny dragning och att...
Svar
18
· Visningar
1 775
Senast: Svíþjóð
·
I
Fälttävlan Har ni sett tävlingsterminen inför nästa år? prel så klart. Allt är inte med ännu. Termin
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: Binsan
·
I
Övr. Grenar skall eventuellt köpa en åtta årig vallack som har gått bana i sitt liv,gjordt det bra. jag undrar ni som har erfaring av gallopp... 2
Svar
28
· Visningar
3 021
Senast: lawless
·
Distans Finns det något i den stilen? Rubriken alltså?? Distansridning för handikappade? Själv är jag väldigt nyfinen på distans, men jag...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: dörr
·
P
Trav Jag böt bett på min häst till ett rakt läderklätt bett Hon har fungerat mycket bra på detta bett tills nu, Lädret har blivit lite...
Svar
10
· Visningar
1 446
Senast: peak
·
Hoppning PÅ fredag o lördag ska vi ha hoppclinic på vår ridklubb ochjag ska vara med i en grupp. hur brukar dom lägga upp clinics?? har varit...
Svar
9
· Visningar
2 838
Senast: FT_ryttare
·
  • Låst
Western Jaha då blev min klädvalstråd flyttad till g... Varför? Jag läste väldigt noga under rubriken western och så här står det: "Om...
Svar
8
· Visningar
1 196
Senast: sasucatu
·
Islandshäst Jag har själv tävlat en del i T2, och förstås också sett en del tävlingar. Undrar lite över bedömningen, eftersom jag flera gånger... 2
Svar
27
· Visningar
2 979
Senast: Boj
·
M
Islandshäst (Jag vet att den här tråden skulle passat bättre på Hästverksamhet, men jag lägger den här ändå, eftersom jag vill ha svar från folk med... 2
Svar
28
· Visningar
2 429
Senast: mazarein
·
Hoppning Vad hände med Clinton??? och då menar jag inte den vita clinton som rids utav Dirk Deemersman (stavas) utan den gråa Clinton som reds...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: FT_ryttare
·
T
Dressyr Försökte läasa mig till denna fråga på en av de nålade trådarna men jag fattade inte :o Så frågan är får jag tävla dressyr på det här...
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: staaria_
·
Dressyr Min ponny å jag tävlar hoppning (LB just nu...) men då och då tycker jag att det är trevligt att starta en liten dressyrtävling också...
Svar
10
· Visningar
1 171
Senast: staaria_
·
Dressyr Hur lång tid tar det ungefär att rida ett Lätt C:1 pogram? Ska nämnligen vara med på en maskeraddressyr och måste ha med en låt att...
Svar
4
· Visningar
1 215
Senast: Beauty_Boss
·
B
Dressyr Hejsan svejsan! Jag har en ponny som enligt min tränare har "tre trevliga grundgångarter". Både hon och jag vet att han kan mer, men hur...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: Beauty_Boss
·
E
Islandshäst Är det någon som har tips på islandshästsadel som har mycket stöd för benen? Alltså en sadel som främjar korrekt sits. Tacksam för... 2
Svar
32
· Visningar
8 483
Senast: rock_89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bästa länet för häst?
  • Födda 2022