Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Tävling Vet inte om det här är rätt forum, men vi provar. :) Jag har funderat en del då det diskuteras väldigt mycket om för stora... 2
Svar
23
· Visningar
2 438
Senast: Shudde
·
Trav Finns det nånstans på nätet där man kan se vad en ponny startat i för något, resultat osv? Både i trav o monté? Typ som atg har tänkte...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: Lejonelle
·
Körning Idag har jag inhandlat draglinor och svänglar!! Arméns draglinor i rep och länk, 1 par. Draglinor i kätting med baljor, 1 par...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: Fia-Lina
·
L
Dressyr Hejsan! det är så att jag köpte ny häst nu i sommras som är jätte snäll MEN...! :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: När vi ska...
Svar
9
· Visningar
972
Senast: Malinigbg
·
Körning hej! Jag skulle gärna vilja ha lite råd angående köp av sele och rockard. Har en 12årig shettisvalack som älskar att bli körd. Jag är...
Svar
3
· Visningar
1 130
Senast: Trygg
·
H
Trav Hej på er! Vad tycker ni om de internetauktioner som asvt anordnar ett par gånger om året? Har ni något på span i år eller har ni...
Svar
2
· Visningar
1 282
Senast: HappyBitch
·
M
Hoppning det undrar jag. är ganska orutinerad och jag lblir ofta sen och blir liksom hängande i språnget, då jag mer själper än hjälper. Hur ska...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: Arwyn
·
Tävling Ska anmäla mig till en dressyrträning och det finns LA:1 LB:1 och LC:1, vet inte vilken jag ska ta men har ridit LB:1an fyra gånger och...
Svar
17
· Visningar
1 258
Senast: ii-ssa
·
T
Övr. Grenar Tycker att det är ganska tomt i detta forumet så jag tänkte att det kanske inte är så många som håller på med galopphästar! Själv så... 2
Svar
24
· Visningar
2 422
Senast: Jockeyjoe
·
Distans Nu ska vi se om jag hamnat bland folk som kan hjalpa till. Jobbar med turistridning pa en fuktig och varm o ute i Atlanten. Det hander...
Svar
11
· Visningar
1 535
Senast: Pepson2
·
K
Dressyr Ska starta LA:3 och LA:4 om ett par veckor för första gången (ponny). Något speciellt jag ska tänka på i dessa programmen, ni som brukar...
Svar
5
· Visningar
815
Senast: Kung Bob
·
L
Dressyr Finns det inga regler om hur sporrarna får vara på LA-nivå? Får man ha sprorrar med "stjärnor" längst ut?
Svar
4
· Visningar
872
Senast: **Lina**
·
Tävling jag o en vän tänkte anordna en tävling för alla i denna trakten. Inte hopp eller dressyr, utan en rolig Hösttävling, typ "skattjakt"...
Svar
9
· Visningar
1 738
Senast: mizz
·
Z
Tävling Säg att jag ska tävla en clear round (och är 15 år) men inte har något grönt kort, men det har däremot min medryttare som är 19. Fanns...
Svar
5
· Visningar
1 086
Senast: bollen__
·
T
Dressyr snart dags att välja gymnasie och jag har ingen aning om vad jag ska gå..?? hels nåt där man får "utbildning" i dressyren. men jag...
Svar
8
· Visningar
746
Senast: suisyola
·
Tävling på hur många felfria rundor unghästekipagen har. Jag har varit på tävling i helgen där 1.30 hopningen vanns av en 6-åring som inte har...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Jeps
·
Distans men känner mig inte ett dugg klokare. Jag har funderingar på att börja med distans. Men hur ska jag börja lägga upp träningen??? Han har...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Mysaan
·
Hoppning Vem vann WC-kvalet i Oslo? Hur gick det för svenskarna?
Svar
6
· Visningar
840
Senast: svea08_
·
Körning Grattis på din stora dag Pufffan. Hipp hipp hurra. Vet att tråden ligger fel. Men Pufffan brukar ju vara här. :bump: :bump: :banana...
Svar
11
· Visningar
1 097
Senast: pufffan
·
Distans Jag är nyfiken på vad som ska hända till nästa år. Är det någon som var där och kan berätta något? Vet ni var nästa års...
Svar
1
· Visningar
827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka