Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Någonstans hörde jag när distansgalan skulle vara 2006 (Växjö var det väl?), men nu hittar jag inte datumen igen. Någon som vet?
Svar
4
· Visningar
1 231
Senast: annoj
·
P
Dressyr Någon som vet vad maxpoängen var på LB:1, LA:1, LA:2, LA:3 och LA:4 innan de gjorde om programmen år 2003? :) //Johanna
Svar
3
· Visningar
901
Senast: pampen
·
J
Körning När jag fyllde år fick jag en bok om körning. Då blev jag jätte nyfiken på körning. Så jag har några frågor. Vad finns det för grenar...
Svar
11
· Visningar
1 420
Senast: JeB64
·
K
Hoppning Som komplement till tråden "Bästa ryttaren", vilken tycker är världens bästa hopphäst? Vilken är den roligaste att se??? Jag tror jag... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 512
Senast: CeciliaW
·
Tävling Vad tycker ni om förslaget om att man en klubb ska ha anordnat minst en regional tävling de senaste två åren för att få ställa ut... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 247
Senast: kopparberg
·
A
Trav Funderar på att byta ut den gamla selen mot en Quick Hitch-sele.. Blir så himla dyrt att köpa en ny sele. Och då slog mig tanken att...
Svar
4
· Visningar
933
Senast: gladys
·
Hoppning För ett antal år sen, tror att det var strax "före" Cardento, så fick Peter en stor fux, Geronimo hette den om jag inte minns fel. Har...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: LenaH
·
Fälttävlan Jag har inte mitt tr tillgängligt för tillfället, är det någon som har det som kan säga mig om man får rida utan sporrar i 1 meters.
Svar
9
· Visningar
1 097
Senast: PrinceFair
·
L
Islandshäst Nu när jag är vuxen, vill jag ha det som är bäst. Därför har jag skaffat, ISLANDSHÄST! :banana:
Svar
6
· Visningar
1 990
Senast: Saybia
·
Körning Funkar denna kombination: Travdäckel+Bredbrösta att fästa draglinor i+rockard på bilhjul med svängel+baksele? Skacklarna ska ju bara...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: _L_
·
P
Körning Nu behöver jag eran proffs hjälp mine venner.Jag skall ju till och prov köre Burken ena dag nu när han har fallit till ro här hoss oss...
Svar
5
· Visningar
906
Senast: åke
·
Körning är det någon som har erfarenhet av tandem körning? jag funderar på att testa det med mina två små shettisar, tänkte först 2-spann men...
Svar
12
· Visningar
1 406
Senast: Gullan86
·
Distans Tack Neywaz :bow: :bow: För en fantastisk träningslördag på Johannesberg :love: Det var länge sedan jag hade så kul ! KRAM /Cetzy...
Svar
13
· Visningar
1 133
Senast: neywaz
·
Tävling om det står karenstid 0 tim, betyder det att ämnet inte är klassat som doping? förstår inte annars hur dom menar, men det är väl lika...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: solros
·
Hoppning Jag behöver förslag på träningsupplägg för min 5 åring som aldrig har hoppat tidigare. Jag satte upp 2 sockerbitar i förrgår och han...
Svar
3
· Visningar
876
Senast: Catinca
·
B
Dressyr Halli Hallå! Förra året tävlade jag i Timrå och fick då 7.or på ponnyns gångarter. Fick även 7:a på klubbdressyren 1 månad senare. Nu...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: Beauty_Boss
·
S
Trav Sabla tur den ungen har!! :bow: Min grabb vann en ny QH sele,på lott han tog i sommras på Gävletravet :banana: Vi hade helt glömt...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: solros
·
Dressyr Får man tävla dressyr med bett av olika material tex rostfritt med kopparkula i mitten? Och hur är det med sweet iron betten? Hörde...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: godishanna
·
Dressyr hade tänkt debutera med min häst i dressyr i helgen. Dock fanns bara en LA:2 att anmäla till, när jag anmälde hade jag tänkt rida några...
Svar
9
· Visningar
1 054
Senast: Shudde
·
Dressyr Brukar ofta vara och titta på mindre tävlingar, ofta på klubbnivå där många ridskoleryttare kämpar med sina småfeta ponnyer som är av...
Svar
10
· Visningar
1 341
Senast: Birke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?