Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

E
Trav Nu har jag fått en av mina vanliga nojor igen!! Jag har ju tänkt anmäla till lopp nästa vecka men har precis kommit på att jag inte...
Svar
11
· Visningar
1 157
Senast: Nebraska
·
B
Övr. Grenar Vore kul o veta hur långt ni kommit med era 2-åringar? Rider ni regelbundet? Longerar, löshoppar? Såg att en del är ute o cantrar...
Svar
1
· Visningar
931
Senast: enjes
·
K
Islandshäst På tal om tidigare diskussioner om islandshästar och dressyrridning - vad glad jag blev idag... Såg sammandraget från Stockholm... 2
Svar
25
· Visningar
2 819
Senast: tottenham
·
Dressyr Vad satsar ni på under 2005?Vad har ni för mål/delmål?Vad kommer ni att träna för nu i vinter?Vilken är den första tävlingen? Jag har... 2
Svar
39
· Visningar
2 825
Senast: traloppan
·
C
Dressyr Har mätintyg, men vad är det mer som behövs? Jag har grönt kort - det gäller väl även för 10-åriga dottern? Vaccinationsintyg... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 094
Senast: SarahOlofsson
·
N
Western Jag går på hippologigymnasiet i Flyinge och har fått en uppgift som handlar om deras unghästmodell. En av frågorna handlar om skillnaden...
Svar
2
· Visningar
1 097
Senast: Zamantha
·
T
Western Vid vilken ålder tycker ni det är lämpligt att starta "inridning"? och hur fort tycker ni att man ska gå fram?
Svar
4
· Visningar
1 303
Senast: Zamantha
·
M
Western undrar om det finns någon som har bra tips på hur jag ska träna mitt sto att stå stilla när jag sitter upp! Problemet är att jag måste...
Svar
8
· Visningar
1 545
Senast: Maran
·
B
Dressyr får man ha det eller ska man låta sadeln halka fram? vad är bäst eller godkänt rättare sagt?
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: L_Lancelot
·
M
Fälttävlan Hej jag bara undrar hur högt man hoppar i en debutant fälttävlan både i terrängen och på hoppbanan? Och vad det är för svårighetsgrad på...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: tant agda
·
Körning Tänkte försöka "köra in" mitt 6-åriga sto på nytt. Hon var med om en olycka för ca 3 år sedan, dock ej i min ägo men jag såg olyckan...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: janta
·
Körning Hejsan! Jag har en shettis som jag tömkör/kör ibland och har en liten vagn. En gång blev han rädd, hoppade till och fastnade med...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: janta
·
N
Hoppning Hur gammal får ponnyn vara för att få starta i Avd. B för unghäst?? Tack så mkt på förhand.. Stod still i huvudet när jag försökte...
Svar
4
· Visningar
773
Senast: _Peplis_
·
G
Dressyr :confused: vad är det ? :banana:
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Totola
·
N
Tävling Finns det ngt sätt att "varna" andra ryttare från att rida för nära en om man har en hingst på tävling? Ska man behöva gå med en skylt... 7 8 9
Svar
169
· Visningar
17 669
N
Tävling Måste man ha pass i år för att få tävla ? Alltså ha med sig passet till tävligen?
Svar
12
· Visningar
2 201
Senast: Husmusen
·
S
Trav Bilder på travhästar på tävling el. i arbete. Gosegubben vinner lopp med Yankey Road :love: :love: :love: 5 6 7
Svar
137
· Visningar
9 757
Senast: Eweliina
·
P
Trav Till att börja med vill jag vädja till Moderatorn att låta dena tråd ligga kvar under Trav, då den är tänkt att handla om grenspecifik...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: nilema
·
S
Distans Tycker att jag det senaste året märkt ett stort ökat intresse för distans. Tänkte att det måste synas i antalet ryttare som startat...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: Camilla_H
·
D
Distans Jag har lite funderingar angående min häst, en arab nu 3,5 år gammal som jag mkt väl skulle vilja rida distans med, inte bara, men testa...
Svar
11
· Visningar
1 665
Senast: Camilla_H
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka