Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Dressyr Halloj, i Globen :love: (saknar) såg jag att (jag tror det va tyskarna) hade en inbakad fläta i luggen med vita "kluttar" i som låg...
Svar
9
· Visningar
1 403
Senast: Monochrome
·
L
Dressyr vad är det du gillar bäst med dressyren (utöva själv) :bow: :bow:
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: TooFatToFly
·
A
Tävling Vart hittar man info om kval dit? Kollade Falsterbo Horsehow´s hemsida hittade inget. Swedehorse? Berätta allt!
Svar
3
· Visningar
1 842
Senast: Ancor
·
L
Hoppning Det är så att det är en liten tjej som rider för mig på en stor häst. Hon har blivit lovad en ponny till våren, men pga. av brist på...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: mycket_irriterad
·
Tävling när brukar dessa skickas ut för det nya året? Måste anmäla innan den 14:e januari och därmed åxå ha betalat in min licensavgift innan...
Svar
4
· Visningar
1 410
Senast: Ylva
·
Trav Vad har för målsättningar och förhoppningar på era hästar? 2
Svar
38
· Visningar
2 101
Senast: peak
·
G
Dressyr Hej.. jag funderar på att köpa ett kandar. På vilken nivå är det ett krav att använda detta, och får man använda det i lättare klasser...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: tant agda
·
S
Trav Jag har en kallblods hingst född i juni 04. Jag planerar att sälja honom till våren. Nu till själva funderingen. Vill travfolket att man...
Svar
11
· Visningar
1 085
Senast: Tronspira
·
Islandshäst Och på vilken tävling och hur gick det. Jag undrar för det verkar vara så olika lång historia bakom oss alla. Jag tävlade senast... 2
Svar
23
· Visningar
2 032
Senast: Brolinskan
·
Distans Vilken distansklubb ligger närmast västkusten?
Svar
8
· Visningar
3 714
Senast: lyckorna
·
S
Hoppning Hej! jag undrar villka klasser som rids i elit allsvenskan för ponny både i kvalen och finalen. MVH
Svar
3
· Visningar
940
Senast: SilverLake
·
D
Islandshäst Blev riktigt förvånad när jag surfar in på H***s hemsida och ser på produktnyheter att det är massor av nya islandshästprodukter! Bland...
Svar
14
· Visningar
1 480
Senast: ang
·
N
Islandshäst Läste i Svenska Dagbladet imorse att ett par fall med mjältbrand dykit upp på Island. Vad jag förstod var det flera hästar men på en och...
Svar
7
· Visningar
1 436
Senast: Pocahontas
·
P
Tävling hejsan! det är så att min häst bara är 6år, och vad jag har förstått så får man ju inte tävla annat än clear round på lokal tävling...
Svar
9
· Visningar
1 664
Senast: Wimsan
·
M
Western Jag håller på att rida in min 6-åriga vallack, dock inte helt utan problem!! Vi har nu kommit så långt att sadeln är helt bekymmersfri...
Svar
10
· Visningar
1 605
Senast: Moheed
·
A
Hoppning jag skulle vilja ha lite hjälp med avstånden mellan olika komminationer. jag har en storhäst som jag själv utbildar. och har nu...
Svar
5
· Visningar
1 148
Senast: Aniie
·
T
Fälttävlan hej jag har lite frågor 1. Kan ett halvblod tävla fälttävlan(små klasser)eller är det dummt? 2. Hur tar man fälttävlansmärket? 3. Får...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: tant agda
·
L
Dressyr hej ! Jag har tänkt att starta medelsvår b:1 i vår! någon som har några tips :bump:
Svar
6
· Visningar
1 059
C
Hoppning Jag undrar var premierna på tävlingar brukar ligga? hur mycket kan man få om man vinner Lätt klass tex. Jag vill veta var de ligger när...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: gylle
·
M
Övr. Grenar det har jag länge undrat över är alla 150-160 som rider galoppörer eller är ni längre lr kortare? :confused: 2
Svar
22
· Visningar
2 447

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka