Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Körning min lilla shettis har fått för sig att han inte vill gå framåt och absolut inte trava när man väl får han att gå i skritt. Jag behöver...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Nora
·
Western kan man ha ett vanligt ländtäcke och westernsadel? Hur fäster man det i så fall? Eller går det och ha ett ridtäcke?
Svar
11
· Visningar
1 490
Senast: Mirre
·
J
Dressyr Hej ! :confused: Jag fösrstår inte hur vissa domare dömer .. Vissa verkar bara kolla så att hästen kröker på nacken, men bakdelen...
Svar
12
· Visningar
2 343
Senast: tant agda
·
Hoppning Eh, känner mig väldigt efter nu, men läste i Aftonbladet idag (Malins fortkörning) att svenskarna "överranskande tog OS-silver". Stämmer...
Svar
9
· Visningar
1 000
Senast: mathil
·
Dressyr För ett tag sedan debuterade min 4-åring i dressyr. Det var min superduktiga medryttare som startade honom i en LC:1 utomhus. När de...
Svar
5
· Visningar
1 148
Senast: bollen__
·
Islandshäst Jag skall dit och har plats i min bil. Den åker från Stor-Stockholmsområdet. Annars så åker jag också gärna med någon annan som skall...
Svar
16
· Visningar
1 287
Senast: honung
·
Trav iallafall inom travet. :D ska börja träna och pyssla med ett kallblod, gissa om jag är nöjd!!! tanterna ute i mitt stall har...
Svar
3
· Visningar
751
Senast: Cilla
·
Fälttävlan När, åldersmässigt, anser ni att en riktigt lovande häst som rids av en riktigt duktig ryttare bör debutera CNC** för att det inte ska... 2
Svar
28
· Visningar
2 286
Senast: workaholic
·
Trav hörde en sak idag å blev lite fundersam??!! behöver inte travare som springer lopp vara vaccinerade?? om inte varför ??
Svar
3
· Visningar
893
Senast: LadySara
·
Körning Spelar det någon roll i vilken höjd man placerar svängeln? Draglinjen är ju fortfarande rak... En glad sambo till svetskunnig :D
Svar
16
· Visningar
1 586
Z
Hoppning Var o kollade på ponnytävlingar i helgen. I omhoppningen (a:1a) så blev det tydligen fel på tidtagningen, så en ryttare blev "tidlös"...
Svar
9
· Visningar
1 037
Senast: Lady_S
·
M
Islandshäst Träffade i går en släkting till mina barn, som tävlat på islandshäst och tydligen vunnit. Vet dock inte vad han tävlade i, men han hade...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: yew98fq
·
L
Övr. Grenar Det är DM i bruksridning den 19/10 på Hästa gård, Järvafältet och första start är kl. 10.00. Och ni som undrar vad det är, så kan ni...
Svar
6
· Visningar
1 371
Senast: Gisburne
·
L
Trav Hur ´långt har ni kommit med era två åriga kallblod? Hur tränar ni dem, hur många dagar, hur långt, fort? Själv kör jag hemma 3-4...
Svar
4
· Visningar
3 377
Senast: lei
·
Dressyr Nu har vi en presentationstråd med en massa söta, fina ponnier - dags o presentera storhästarna kanske? ;) Namn, stam, ålder, höjd... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 235
Senast: soffie
·
Dressyr Hur e det igentligen... när blir det obligatoriskt med frack?? är det redan i msv B:1 ??
Svar
2
· Visningar
1 184
Senast: Ylva
·
L
Hoppning Hej alla glada (och sura för den delen också)! Jag har alltid tyckt att hoppning är läskigt och farligt. Jag har tyckt att det går för...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: trazel
·
I
Distans Hittade ett i mitt tycke mycket intressant tillfälle att lära sig mera om träningsfysiologik, som är intressant för distansen...
Svar
13
· Visningar
1 514
Senast: evis
·
F
Dressyr Jag har ridit på en ridskola i ca 6 år men nu har jag bytt till en annan. Vi fick inte ta några märken på min förra, så jag ska ta märke...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: Wilfa
·
D
Islandshäst Fan vad kul det e att rida islandshästar särskilt i fjällen jag bara älskar en häst där som heter twister fast jag tyckeer att det är...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: Dimma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka