Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

U
Islandshäst Hej, En av mina hästar har jag haft i några år nu och hästen har alltid varit rolig att jobba med därför den har väldigt mycket egen...
Svar
3
· Visningar
1 899
Senast: sante
·
Övr. Grenar Finns det några här? Verkar som alal bor i skåne elelr stockholm ju :cry: Finsn det ngn som håller till i småland eller som känner...
Svar
16
· Visningar
1 477
Senast: gadriel
·
Western Vilken utbildning ska man gå? Finns Tommy Bäcklunds utbildning kvar?
Svar
12
· Visningar
1 495
Senast: Mirre
·
Körning Hur? Tänkte köra in min norsvensk. Men han tycker inte om skaklarna. Hur ska jag vänja honom vid dom? Började med dom idag så kommer...
Svar
9
· Visningar
2 897
S
Western Har köpt Bob Mayhews DvD, den är super, men... Är den nån som har lite andra roliga övningar? Vi är i startgropen just nu, nyinriden och...
Svar
8
· Visningar
1 558
Senast: westernway
·
Western Nån som har nån bra länk till vart man kan hitta och köpa sadel bommar? Hittar ingen bra själv :crazy:
Svar
2
· Visningar
727
Western Jag tänkte kolla lite för eftersom det inte är så mycket action här så får man inget hum om vilka och hur många som egentligen håller på... 2
Svar
36
· Visningar
2 535
Senast: westernway
·
A
Western Det skulle var intressant att veta. Är ni alla medlemmer i WRG, eller någon annan WR-klubb? Varför flyttade ni om ni inte längre bor...
Svar
17
· Visningar
1 393
Senast: Athina
·
Dressyr Rider en unghäst och har startat LC ett antal gånger bara för att prova på. Det har väl gått sådär, bättre och bättre i alla fall...
Svar
6
· Visningar
1 099
Senast: Jaag
·
N
Dressyr Hej! Jag har en foderhäst som jag har haft i 2 veckor. När jag rider dressyr så lyssnar han inte, i allafall inte i traven, vad ska jag... 2
Svar
20
· Visningar
2 031
Senast: Jaag
·
C
Islandshäst Jag har hört att det är många som rider barockridning på sina islänningar, hjälper det med gångarter, lyhördhet, action eller nått...
Svar
7
· Visningar
1 189
Senast: Balderum
·
N
Islandshäst Vill någon vänlig själ förklara hur överlinjen ska se ut i tölt? Kanske både med text och bild? Hjälp tages tacksamt emot från en...
Svar
2
· Visningar
944
Senast: knasan
·
S
Western Jag och gamling ska till Vara och tävla Boråsklubbens tävling den 21 november. Är det någon mer här som ska dit?? 2
Svar
22
· Visningar
1 586
Senast: Sweet
·
M
Dressyr Vilken tycker ni är den bästa dressyrhästen efter halvbloden... Vil gärna ha en krafftig dressyr häst.. har ni några tips???? :bow:
Svar
3
· Visningar
2 433
Senast: __Stilett__
·
M
Dressyr hej läste just splittans inlägg om passage... men jag undrar hur man lär en häst det igentligen... och hur lär man den piaff...
Svar
1
· Visningar
853
Dressyr Till mattes stora förvåning, nästan, så fick jag min häst till att göra passage flera gånger och lite piaff, inte så många steg, ca 5...
Svar
9
· Visningar
1 872
Senast: bollen__
·
Dressyr Tävlade KM i helgen på lektionshäst... Vi var 3 på storhäst som enligt prop. skulle rida LB:1, Men en av de andra 2 ville inte rida LB:1... 2
Svar
22
· Visningar
2 165
Senast: bollen__
·
M
Dressyr Hej allihop är det någon som vet om en domare kan döma ut en på en tävling om han tycker att man är för lång??? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: megasus
·
Körning Nu har äntligen min sele kommit. Fast jag önskade lite att det medföljde en instruktionsbok, om hur grejorna ska sättas i hopp :o :D ...
Svar
6
· Visningar
1 107
Senast: Splittan
·
Trav Någon som vet nått om hur travaren Haddock dog? Hörde bara att han hade dött under ett lopp men har inte hört nått sedan dess men någon... 2
Svar
23
· Visningar
1 951
Senast: anhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka