Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Western Är nyfiken på hur det gått med sadeln du provade o hur det gått med gipsavgjutningar o grejer?? :)
Svar
9
· Visningar
1 064
Distans Min lokala hästsportsbutik kan ta hem denna sadel, är den något att ha tror ni som kan bomlöst lite bättre? Hur skilljer sig denna från...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: Noteca
·
J
Islandshäst Har hittat en 12-årig islandshäst jag gärna vill köpa. Dock har jag fått veta att stoet för ett halvår sedan hade kotledsinflammation i...
Svar
3
· Visningar
1 314
Senast: CcE
·
M
Hoppning Om någon är intresserad så är resultaten från Young rider finalen som följer: 1 EMMA EMANUELSSON, Nääs RF CACTUS L 0 + 0 38.3...
Svar
8
· Visningar
2 839
Senast: Happimess
·
Trav Om ni ska välja,vad tar ni?Bra stam,eller bra extriör? 2 3
Svar
42
· Visningar
3 893
Senast: Happimess
·
Western Vi har fått en ny moderator!
Svar
3
· Visningar
901
Senast: Mirre
·
T
Trav Vad hemskt! En häst slet sig tydligen vid tävlingarna på Axevalla ikväll, sprang ut på vägen och blev påkörd. Skadades så allvarligt att... 2
Svar
37
· Visningar
2 152
Senast: Elektron
·
M
Dressyr :confused: jag vet att det redan legat ute en tråd som är ungefär samma men jag hittar den inte! jag undrar vilket som är rätt? ska...
Svar
6
· Visningar
990
Senast: alisson
·
Z
Islandshäst En fundering som växt fram hos mig när jag läst och hört alla diskussioner i vad form är för en islandshäst och vilka muskler som... 2
Svar
20
· Visningar
2 571
Senast: tottenham
·
E
Hoppning Jag har nyligen (6 veckor sedan) köpt en ny häst (fullblod/halvblod) som är sex år. Han har oturligt vis blivt rädd för att hoppa och...
Svar
7
· Visningar
1 295
Senast: Elina Andersson
·
G
Körning Hur lägger ni upp körträningen (vecko- eller 14-dagarsintervall)? Utgå från att man kan köra ute och i ridhus/paddock när man behöver...
Svar
8
· Visningar
1 111
Senast: Nora
·
P
Övr. Grenar Varför finns det nästan inga hästlagssporter i Sverige? Med lagsporter menar jag polocrosse, polo och andra sådana sporter som...
Svar
2
· Visningar
1 152
Senast: experten
·
C
Dressyr Det börjar ju närma sig, så jag drar igång en tråd...:) Det hoppas jag att moderator inte har något emot, kanske kan man t o m nåla den... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 343
Senast: fadeya
·
Trav Är det inbillning, eller är det inte ovanligt mycket olyckstillbud i år? Tycker det är många hästar som förolyckats. Brukar det vara så...
Svar
9
· Visningar
969
Senast: trolljahn
·
M
Dressyr Ja har funderat på en grej! Får man ha en flätad svans på dressyrtävlingar. Jag menar inte då hela svansen är flätad utan bara en bit...
Svar
1
· Visningar
937
Senast: Nalle_Björnen
·
F
Fälttävlan måste man ha någon speciell säkerhetsväst när man rider ft eller kan man ha vilken man vill?
Svar
1
· Visningar
781
Senast: tant agda
·
S
Dressyr Hur lägger ni upp ridningen veckan före dressyrtävling? Ge gärna exempel på hur hårt ni rider, vad för övningar ni gör osv. sista veckan...
Svar
8
· Visningar
1 583
Senast: Jaag
·
Distans Ni som rider med pulsmätare, vid vilka ungefärliga hastigheter har era hästar de " olika" pulsvärdena.. Eller, vad har era hästar för...
Svar
8
· Visningar
3 044
Senast: Camilla_H
·
Islandshäst hej, är det någon här som har en islandshäst som kan piaff och /eller passage skapligt.?? 2 3
Svar
45
· Visningar
4 765
Senast: tottenham
·
J
  • Låst
Western Finns det någon som har några bra tipps på sidor på nätet där man kan beställa wetsernutrustning.Antingen in sverige eller usa...Har...
Svar
1
· Visningar
2 849
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka