Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Ja, så är läget för lille plutten just nu. :cry: :cry: Det vill säga - så var läget igår. Och naturligtvis kom han med i ett lopp...
Svar
11
· Visningar
1 183
Senast: trolljahn
·
Dressyr jag o några kompisar satt o diskuterade en sak för ett tag sen.. tävlar man ponnyer på kandar???
Svar
6
· Visningar
2 675
Senast: Ylva
·
F
Fälttävlan Vilken erfarenhet har ni av dressyrdomare och fälttävlan? Vi är några stycken som diskuterat detta ett tag och inbillar oss att vi... 2
Svar
38
· Visningar
4 004
Senast: tant agda
·
S
Western Hur mycket kan det kosta? Någon som tagit in någon sadel från usa och fått tullat/momsat? Vad kostade det?
Svar
1
· Visningar
914
Senast: __sandra__
·
J
Western :banana: Hej,kan någon berätta för mig hur ett bettlöst träns(hackamore)skall sitta för att göra nytta :confused:
Svar
10
· Visningar
1 501
Senast: Ginne
·
Distans Läser idrottsmedicin och nästa inlämningsuppgift vi ska göra är en träningsplanering på någon idrott. Tyvärr :p var den tvungen att...
Svar
14
· Visningar
1 394
Senast: neywaz
·
Islandshäst Nu när jag letar häst har jag kommit på hur kräsen man blir med tiden! Kommer ihåg första gången jag letade häst, då var jag inte alls... 2
Svar
24
· Visningar
2 590
Senast: chrysler
·
Y
Western Ska äntligen börja träna western på riktigt med pållen. Så jag tänkte om de fanns någon här som kunde hjälpa oss att hitta en bra...
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: __sandra__
·
Körning Som en del av er vet tränar jag min treåring med sikte på kvalitén nästa år (shetlandsponny = gångarterna visas körda). Allt går...
Svar
15
· Visningar
1 423
Senast: Nora
·
Western Atlanten menar jag givetvis :D Jag behöver hjälp, för jag vet inte vart jag sa börja riktigt.! Jag har nämligen bestämt mig för att...
Svar
3
· Visningar
906
Senast: Balans
·
Western Ska skriva ett eget arbete på engelskan och behöver lite hjälp med fakta. Ska skriva om att skola om en dressyr/hopphäst till...
Svar
4
· Visningar
781
Senast: Mirre
·
F
Dressyr Vi säger att en ryttare som brukar tävla tex St George dressyr får för sig att starta i L:B. Ryttaren rider hästen i sin vanliga St... 2
Svar
31
· Visningar
2 716
Senast: Kratus
·
S
Islandshäst Som er frisk til dags dato... Hvor lenge kan man regne med hun holder? Vanskelig spørsmål, men... Har fått tilbud om å få en slik! Hun...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: ang
·
C
Western Jag undrar ifall nån har några bra förslag på böcker om just westernridningens grunder. Vill så gärna börja träna men vet ju inte vart...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: simpe
·
Islandshäst jag har börjat med vitablock, den är ju speciellt utprovad för islänningar. Jag använder det till en shettis och en new forest. De har... 2
Svar
35
· Visningar
2 834
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Grenar Jag skulle vilja veta hur ni som är allergiska eller har familjemedlemmar som är allergiska löser problemet med hästdammiga ridkläder...
Svar
5
· Visningar
1 547
Senast: Mampas
·
T
Trav Hej! JAg är lite nyfiken på Monté?Vill veta allt?Finns de någon hemsida om info osv....
Svar
9
· Visningar
935
Senast: misan
·
S
Islandshäst Hej alla :D !! Till att börja med kan jag säga att jag kan ungefär ingenting om islandshästar! Jag pysslar lite med ett arbete där...
Svar
4
· Visningar
1 361
Senast: sagan98
·
V
Islandshäst Är det någon som provat att sko sin häst med skor utan tåkappa, tydligen inte ovanligt på Island bl a, eller med sidokappor på...
Svar
16
· Visningar
4 953
Senast: Juvelflickan
·
Dressyr Jag vet inte om detta ska ligga här, men hittade inget som var bättre. I alla fall. Jag har en häst nu som är riden i två år (han är...
Svar
2
· Visningar
808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka