Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Hoppning VAd säger TR om det igentligen? Förbjudet?
Svar
11
· Visningar
1 223
Senast: Jaba
·
M
Western någon som vet vart man kan få tag på en som är fin att se på men som inte kostar skjortan? :confused:
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Mirre
·
Western Jag bara undrar, för vi har en liten diskussion i stallet, jag och en till. Jag rider inte i westernsadel, för jag tycker inte den...
Svar
15
· Visningar
5 144
Senast: Mirre
·
Dressyr Skulle vara intressant att veta vilka som rider dressyr på Haflinger, eller kanske vet någon. Och i så fall vilka klasser och vilken...
Svar
7
· Visningar
1 550
Senast: Miagi
·
Islandshäst Hej. Jag ska antagligen(vill hemskt gärna)köpa tillbaka Kveikja,som förra året i Juni föddes hos mig! :love: Ångrar bittert att jag...
Svar
4
· Visningar
1 159
Senast: Boj
·
Fälttävlan Vad ingår i det gröna kortet ft?Har allvarliga funderingar att prova med min pojke.Men vill veta lite mer. MVH Tesso
Svar
3
· Visningar
932
Senast: tant agda
·
Trav Hej Vet inte om det här kanske ska vara under avel istället för här, men jag provar :) Hur vanligt är i travsporten att man...
Svar
2
· Visningar
961
P
Islandshäst Låter ni era hästar ha en längre sammanhängande vila under en del av året? Ett par månader eller så? Eller är det en vecka här och en...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: chrysler
·
I
Islandshäst Undrar om någon kan tipsa mig om vad felet kan vara då min lilla pålla. Nu mer (efter sommaren) har hon svårt för att trava på ett...
Svar
12
· Visningar
1 283
Senast: chrysler
·
K
Körning Jag läste en bok om körning och blev lite förvånad när det stod att "den som har en töm i varje hand har inte på en kuskbock att göra"... 2
Svar
24
· Visningar
2 120
Islandshäst I senaste Islandshästen ges infot att de utländska registreringsbevisen eller passen ska skickas in för att hästen ska få ett svenskt...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: Korven
·
Fälttävlan Är det nån som vet vart ja kan hitta resultat från årets ponny Sm i fälttävlan? Även deras totala straffpoäng? Skulle vara kul att se! :d
Svar
1
· Visningar
815
Senast: Nelle
·
J
Trav Hejsan! Är det någon här som vet vad det finns för travstall i närheten av högskolor. särskilt vid huddinge, sundsvall, göteborg...
Svar
13
· Visningar
2 227
Senast: babsan
·
R
Fälttävlan Det enda man behöver som man inte behöver på hopp och dressyrtävlingar är väl fälttävlanskortet? Ska ponnyn ha benskydd runt om +...
Svar
8
· Visningar
1 165
Senast: evasarius
·
T
Trav I ett av V75 loppen idag körde U*tersteiner Jr mot en häst som tränas av hans arbetsgivare. Är det bara jag som fått för mig att man...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: solros
·
Western Vet inte om det hör hemma här eller mer på utrustning, men jag undrar om det blir som en bosal om man knyter ett rep på undre ringen av...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Totola
·
M
Körning För er som inte vet det så har sverige nyligen vunnit inofficiella Vm i par för kallblod. Hästarna och kusken kommer från Jämtland och...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: mathil
·
E
Dressyr Jag tänkte börja å spåna lite på min kür. Undrar om någon vet bra internetsida där man kan ladda ner musik? Vet att Kaza har mkt virus...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: pampen
·
Trav Vi ska göra ett arbete om travsporten i skolan, och det skulle vara kul om man kunde få lite "hjälp/tips" eller liknande härifrån.. :)...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Vita_N_6520
·
H
Hoppning Har en enkel fråga... Får man med B-ponny tävla i klassen för C-ponny med ryttare över 13? Dvs om man är för gammal att tävla sin...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: mycket_irriterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Att lämna i smyg
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur