Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Någon som vet hur många poäng man får om man vinner en deltävling i värdscupen? Vill också veta hur många poäng man får för övriga...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: klockan
·
Trav Nu vann hon! Lilla älskad hästen vann sitt lopp i dag! Hon var storfavorit så hon fick ledningen och gick första 1000 på 20 och vann sen...
Svar
16
· Visningar
1 322
Senast: Snurrfian
·
Islandshäst Hur lång kö är det på hästpassen nu? Någon som vet?
Svar
9
· Visningar
1 098
Senast: Boj
·
S
Trav vore häftigt att vara me... :)
Svar
9
· Visningar
1 135
Senast: Montéryttare
·
Hoppning Hur gammal ska unghästen vara när man startar dressyr och hoppning första gången?
Svar
3
· Visningar
708
Senast: Ida_79
·
J
Western :confused: Har ett litet eller enligt mig ett stort problem?Har köpt ett mycket snyggt,dyrt hackamore.Bettlöst träns allt passar perfekt...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Mirre
·
P
Dressyr Jag skulle vilja ha lite tips på övningar som får en häst mer lösgjord i dressyren. Jag rider en 10 årig valack just nu. Har man...
Svar
12
· Visningar
1 200
Senast: Totola
·
G
Övr. Grenar Jag har jättelänge velat bli jokey men e man för lång o tung om man väger runt 60 kg och e 163 lång o sluat växa???Typ rida amatörlöp?
Svar
7
· Visningar
1 098
Senast: HannaSS
·
Trav var på hopp SM i ljungby, första priset var 40 000:-...... både hästar och ryttare var duktiga, men om man jämför med travet är...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: stally
·
Trav Såg på V65 igår på tv och då pratade dom om den franska stjärnhästen som kanske skulle komma till Sverige, nu minns jag inte vad han...
Svar
3
· Visningar
818
Senast: *Maria*
·
S
Western Igår tränade jag på kossor med medryttarhästen för första gången!! Åå så roligt det var! Vill bara göra mera! Fick träna ett halvt pass...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Smajlet
·
Hoppning Har ni några bra knep som man kan tänka på för att vara följsam i språnget när man hoppar? Nu har jag knappt gått över en bom sedan i...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: ciija
·
Trav En parallellförskjuten Zootarmärr med två virvlar i pannan :rofl: . :o .Countin´on a Miracle ska hon nog heta.
Svar
7
· Visningar
959
Senast: lsz
·
Western Vill börja träna min nordsvensk i trail. Eller ja westernridning överhuvudtaget men inriktad på trail. Han är riden men bara engelsk...
Svar
4
· Visningar
1 264
Senast: Mirre
·
Dressyr Hej! Skulle vilja ha en bra o enkel förklaring på mellan och arbets...skritt, trav o galopp!
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Raeman
·
R
Dressyr Citerar fråh stallbacken: Vad är lössvans då? Typ som löshår? Eller är det en oflätad svans?
Svar
3
· Visningar
711
Senast: mathil
·
I
Trav Äntligen fick våran lille 4-åring vinna! Har hamnat på plats flera ggr nu det sista och inte riktigt haft turen med sig.... Men nu...
Svar
15
· Visningar
1 333
Senast: I.T.
·
Hoppning Någon som vet? Vilka var med och vad hände?
Svar
8
· Visningar
860
Senast: mathil
·
Hoppning De har on line-resultat på nätet. Just nu rider Maria G!!! Håll tummarna!
Svar
5
· Visningar
817
Senast: kopur
·
Dressyr Då var det dags för en spekulationstråd igen :) Vilket lag tror ni vinner lag-SM? 2
Svar
27
· Visningar
2 385
Senast: break_a_leg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Att lämna i smyg
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur