Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Hejsan! Måste bara få klart för mig det här med hästpasset. I senaste Islandshästen stod det ju om det och de visade en bild på ett...
Svar
16
· Visningar
1 371
Senast: Meijo
·
F
Distans Räcker det verkligen med en equalizer pad under en bomlös sadel? Tycker att tunneln inte skulle bli så värst stor eftersom padden inte... 2
Svar
20
· Visningar
2 711
Senast: Chivita
·
Hoppning Jaha, då kommer jag här igen med de mest självklara frågorna av alla :D - Hur långt avstånd är lagom mellan travbommar, till en häst...
Svar
7
· Visningar
1 055
Trav I år har jag ääääntligen en backe som jag faktiskt kan träna hästarna i, visserligen precis bredvid en 70-väg och det kan ju bli...
Svar
13
· Visningar
1 446
Senast: ghost
·
Hoppning Jag har en 5 åring som jag började hoppa in i april i år. Vi startade en 60 cm clearround i slutet på maj och hon hoppade lugnt och...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: pialotta
·
Western Nån som har nåt bra tips på märke eller så? Hästen i fråga är hög och rätt grov med rätt normal manke semi quarter eller fullquarter...
Svar
7
· Visningar
878
Senast: Mirre
·
Körning Nu skrattar ni väl för det här har ni säkert alla tänkt på i flera år redan... :o Borde inte alla travisar som lämnat...
Svar
13
· Visningar
1 180
Senast: Welsh
·
Trav I dag när jag var på banan hände en läskig grej som fick mig att tänka över vad man egentligen gör när utrustningen börjar bli dålig...
Svar
16
· Visningar
1 361
Senast: trolljahn
·
M
Distans Hej! Jag undrar förstås om det finns några tappra distans- intresserade häromkring. Jag tycker iaf. att det verkar jättekul men saknar...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Hfors
·
B
Övr. Grenar Hej hej nån som gick arbetsryttarkursen på strömsholm i somras? jag gick kursen i våras, men sen fick ni endel nya hästar, tänkte höra...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Cani_SWE
·
Islandshäst Någon som testat/sett den? Finns den på någon hemsida? Verkar den ok? Ska å prova på lörda...
Svar
2
· Visningar
1 256
Senast: Haukur
·
Dressyr Hur länge får man tävla ponny? Visst är det till 18 på både dress å hopp? Såg en tjej som är 18 som ska tävla sin ponny i dressyr nu...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: Ylva
·
M
Distans Hej! Nästa vecka kommer hästliv att handla om distansritt!!! Ladda videon...
Svar
4
· Visningar
1 060
Islandshäst :bump: :love: :) Jaaaaa på lördag blir hon min igen,söta underbara lilla Kveikja,som förra sommaren kom till världen framför mina...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Lobelia
·
M
Körning Nu har det varit mörkt när jag kör sista hästen på kvällen. Är det någon som har tips om bra belysning som kan sättas på vagnen. Då...
Svar
11
· Visningar
1 477
Senast: lul
·
L
Dressyr hej! Ar det nagon som vet mankhojden pa Nadine Capellmans Farbenfroh? Sag en bild fran prisutdelningen fran EM for ett par ar sedan och...
Svar
7
· Visningar
1 059
Senast: lill_flesky
·
Islandshäst Äntligen en vettig människa säger jag, efter att ha läst Sofi Freudenthals insändare i nya numret av Islandshästen! Tycker precis som... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 793
Senast: chrysler
·
C
Hoppning Ja imorrn ska man då tävla första tävlingen på hästen jag haft i ett par månader. Han är en jäkligt busig herre som har fått gjort...
Svar
7
· Visningar
924
Senast: Chough
·
S
Islandshäst Funderar över när det egentligen är lämpligt att rida i unghästen. Vissa anser ju att hästen ska vara helt färdigvuxen meda andra menar...
Svar
3
· Visningar
1 187
Senast: Garri
·
S
Trav Om en häst skadas under leasingperioden så att den blir obrukbar för tävling, vad gäller? Vilket ansvar har hyrestagaren?
Svar
2
· Visningar
1 207
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka