Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej! jag har tänkt att försöka tolka med min lilla B-Ponny men hon är inte inkörd. Så jag undrar bara om det är något speciellt jag ska...
Svar
1
· Visningar
1 246
Senast: -Catherine-
·
Islandshäst Denna tråden kanske redan finns men som rubriken lyder vill jag se en fruktansvärt massa bilder på era hästar födda 2010! :bump: Jag...
Svar
1
· Visningar
1 128
Senast: Brolinskan
·
Dressyr Hej! Jag behöver hjälp och råd hu jag ska lära min ponny att korta galoppen och att göra galoppombyte. Men jag vet Själv inte hur jag... 2
Svar
23
· Visningar
7 811
Senast: fourlegs
·
Körning Hej! Det här är nåt jag funderat på ett tag.. Hur 17 vet man vilken storlek man ska ha på lokselen? Jag funderar på att skaffa...
Svar
6
· Visningar
7 880
Senast: Lavinia
·
Islandshäst jag undrar lite över hingsten Jarl från Granbakken. någon som vet lite mer om honom? letar efter ridbilder men hittar inga, vart kul...
Svar
3
· Visningar
1 748
Senast: Geronimo
·
Dressyr Efter att utbildat ungponnyer en tid kan jag inte låta bli att drömma om min framtida stjärna. Det lär inte bli än på ett par år men... 4 5 6
Svar
117
· Visningar
22 951
Senast: Farle
·
Körning vart kan man få tag i skaklar? Är det lätt att bygga egna? Har en släde men inga skaklar:grin:
Svar
4
· Visningar
3 758
Senast: nordtravare
·
Körning blev kär i den lilla skimmeln från Schweiz i går (Söndag) den bar munkorg och verkade ha en massa fighting spirit...finns det någon...
Svar
7
· Visningar
1 983
Senast: Arabizar
·
Islandshäst Har sökt bland trådarna men inte fått nåt direkt svar. Kan någon förklara för mig i stort vad det går ut på? Läser tävlingsregler på...
Svar
3
· Visningar
1 987
Trav Om ni har bestämt er för att inte ha kvar en häst i stallet vad får er då att besluta om ni ska försöka sälja hästen eller låta avliva...
Svar
13
· Visningar
2 613
Senast: martha
·
Islandshäst Hej! Jag tänkte höra vad ni har för erfarenheter/tips/råd angående medryttare till unghäst. Det är nämligen som så att jag har en...
Svar
12
· Visningar
2 388
Senast: Lona
·
Körning Är det någon här som har fysiska besvär som gör att du INTE kan rida - men som kör istället? Vad har ni för häst och utrustning och...
Svar
6
· Visningar
1 786
Senast: -Catherine-
·
Övr. Grenar Tänkte skaffa galoppsadel att galoppträna min travhäst i. VAD ska jag leta efter? Syntet, läder, storlekar osv? Passar de flesta sadlar... 2 3
Svar
57
· Visningar
15 663
N
Distans Hej! Ni erfarna inom distansritt, sitter ni mestadels ner i galoppen eller står ni i lätt sits? Och varför? Vad är bäst för hästen? Jag...
Svar
5
· Visningar
9 435
Senast: Armadillo
·
Trav Hej traventusiaster ! Jag skulle behöva lite hjälp med frågor ang att ha andelshäst. Själv är jag uppvuxen med V75 på lördagar och...
Svar
0
· Visningar
1 429
Senast: Elinbeyla
·
Trav Hej! För några år sedan hade jag en tjej i min klass som inte hade så stor erfarenhet av hästar, dock gillade hon dem extremt mycket... 2
Svar
32
· Visningar
8 694
Senast: nattasa
·
Dressyr Någon som vet vilka som ska rida på clinicen på Globen för P. Kittel?
Svar
4
· Visningar
1 677
Senast: Fenestra
·
Körning Just nu står mitt sto på boxvila, men opm hon blir friskförklarad funderar jag på att ta upp körningen med henne. Körde henne i Finland...
Svar
19
· Visningar
3 643
Senast: Egonson_
·
Körning Ok, det är inte akut, men jag tänkte att det är bra att börja kolla efter vilken utrustning man vill ha, och sele är redan bestämt, men...
Svar
1
· Visningar
1 213
Senast: kolblakkur
·
Körning Hej! Jag har köpt min första rockard, men den behöver lite tillfrächning, så jag vill ha lite tips av er kunninga här på bukefalos...
Svar
3
· Visningar
2 005
Senast: djezima
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31