Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Trav har tänkt på en sak väldigt länge nu, när man kör häst så om de pullar så håller man ju ihop dem,.. men när man rider då ska man ju vara...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: anhe
·
R
Körning Hej! Nu står jag i det läge där jag snart har fått ihop ett minishettispar och börjar fundera på vagn. Jag vill ha en maratonvagn, men...
Svar
5
· Visningar
1 496
Senast: Kirsa
·
J
Hoppning Hejsan! Vad finns det för olika hinder typer? Finns det någon bra bok med dom eller någon bra internet sida? Hoppas på svar! :)
Svar
2
· Visningar
2 569
Senast: Asterix
·
Övr. Grenar Buffé, mingel, disco... Kostar det nåt? Ska man ha anmält sig innan? Någon åldersgräns? fort fort fort ;)
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: Seabaz
·
B
Dressyr Hej! Jag undrar om någon kan svara mig på denna fråga? Har nu under hösten åkt lite på dressyr med min 9 åriga dotter och hennes 4 åriga...
Svar
12
· Visningar
2 639
Senast: dressyrtinna
·
Trav Nu får vi hålla tummarna fär Isz'es hästar idag när dom skall säljas på auktionen... :bump: Igår var det ju grymt dåliga priser på... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 872
Hoppning När börjar VM kvalen i hoppning? kommer de att visas på TV? Jag har inte så stor koll på något just nu! Någon snäll som vet... :love:
Svar
4
· Visningar
1 014
Senast: klockan
·
Western var kan man hitta showkläder på nätet? 2
Svar
39
· Visningar
5 728
Senast: Betty
·
Trav Nu äntligen fick han utdelning på sin fina form...Ajax gick o vann Hästägarkannan på Skellefteå igår :bow: :bow: jag sålde honom...
Svar
5
· Visningar
847
Senast: stally
·
Islandshäst Tänker skriva ner 2 scenarion. Jag skulle vilja ha svar på om något utav detta är djurplågeri. Två hästar går i en hage med lite...
Svar
7
· Visningar
1 607
Senast: sambaengi
·
J
Islandshäst Verkar ni på något annorlunda sätt för att få fram vissa gångarter? Vill höra om det finns några belägg för detta eftersom jag just... 2
Svar
37
· Visningar
4 221
Senast: sambaengi
·
Z
Fälttävlan Många olika dicipliner, trav, galopp, distans, hopp, dressyr och körning. 1. Vilken diciplin? 2. Hur värmer ni? 3. Hur länge? 4...
Svar
4
· Visningar
1 028
Senast: zalaraya
·
S
Hoppning Hej undrar vad det är för skillnad på A,B ochC tränare? Undrar även hur man kvalar till Msv klasser och hur man räknar poäng. Väldigt...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: SilverLake
·
Trav ...skall min andra 00:a kvala...KrångelPelle med stort P :D Ville Världsvans kompis....New Kid in Town skall äntligen äntra...
Svar
12
· Visningar
1 041
Senast: lsz
·
J
Hoppning Hejsan! Ska börja tävla lite smått och skulle vilja veta vilka regler som gåller på framhoppningsbanan! Det är bara en liten...
Svar
3
· Visningar
981
Senast: Ylva
·
Islandshäst Såg ni nu islandshäst-SM på Tv idag??? Det kom på ViasatSport1 kl 18.00 och går i repris följande tider: 8 oktober kl 15.30 9...
Svar
4
· Visningar
1 152
Senast: TomasN
·
S
Hoppning Hej, någon mer än jag som tycker att man ska få tävla som junior till man är 20-25år och D-ponny till i alla fall 19 år. Det är ju...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: Vita_N_6520
·
Distans Har läst i senaste Hästfynd och i flera andra trådar här på Bukefalos om det här med att hålla hästarna naturligt barfota. På mer än ett... 2
Svar
22
· Visningar
2 956
Senast: Stopek
·
A
Western jag har läst lite om westernridning och tycker det verkar jätteintressabt. Någon snäll själ som har några förslag på bra information...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: Jessica_Steen
·
L
Trav Jag undrar vad som hände med Colorado IT. Är inte så travkunnig men har dock följt med lite till och från. Jag minns denne tjusige fux...
Svar
3
· Visningar
983
Senast: Nebraska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka