Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Hej! Jag har en arab som jag tävlar distans med och jag har problem med att hålla vikten på hästen. Hästen får kraftfoder även nu på...
Svar
5
· Visningar
1 350
Senast: wowwhatagirl
·
S
Övr. Grenar Hej! undrar vad det ar för en utrustning ni har då ni rider galopp hur ni lägger på den och hur den ser ut. Undrar även hur ni lägger...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: SilverLake
·
M
Islandshäst Ja Popcorn har man ju hört, men vad finns det mer? Nu när det blir allt mörkare och det blir en del ridhusridning tänkte jag piffa upp... 2
Svar
35
· Visningar
7 350
Senast: Thruma
·
S
Western Har en quarter som jag ridit enbart westernridning på, jag tycker att jag har lite svårt ibland att få ihop honom så han jobbar... 2
Svar
29
· Visningar
2 362
Senast: Sudd
·
Trav har jag misslyckats med kapitlat :crazy: .Har letat länge efter en till häst.Grundkraven har varit helst inget sto,och absolut ingen...
Svar
15
· Visningar
1 258
Senast: lsz
·
Övr. Grenar själv fattar jag ingenting men nån kanske kan förklara mera... var hos läkarn igår... fick diagnosen kronsik ledvärk, nån form av...
Svar
10
· Visningar
3 336
Senast: Hera
·
  • Omröstning Omröstning
Islandshäst Vi har alla olika möjligheter och åsikter om var vi vill rida och för den delen kan rida. Hur har du det? Observera att det går att...
Svar
16
· Visningar
1 977
Senast: Sommartjej
·
Dressyr Vet inte om det här hamnar på rätt forum, men jag hoppas det. Är det någon som vet avstånden från hörn till bokstav, till...
Svar
2
· Visningar
4 166
Senast: farin
·
S
Fälttävlan Min kompis har en arab som är en väldigt duktig hoppare men rädd att gå i vatten,lite tips tack.Han vägrar att över huvud taget gå i... 2
Svar
24
· Visningar
2 143
Senast: stally
·
Övr. Grenar Som nog de flesta av er vet har jag ju en sida på nätet för riddarintresserade. Nu har jag äntligen möjlighet att uppdatera den så jag...
Svar
2
· Visningar
1 113
Senast: Scorpan
·
B
Western hejsan jag har en liten undran bara... är det någon som vet var man kan få tag på stora westernbett, min tjej har 16,5 på vanligt...
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: bubblan
·
Western Min häst får skavsår av sadelgjorden på vänster sida. Jag har en bred filtgjord. Är det bättre att använda en strängad gjord? Eller...
Svar
10
· Visningar
1 297
Senast: Tussemaja
·
Distans vad är det för regler som gäller på ett pp? får man rida barfota då? vart hittar man dom? åldersgräns på häst? :bump:
Svar
2
· Visningar
1 161
Senast: norpan
·
C
Distans Får jag tävla med sånna istället för järnskor? Fick höra att man inte fick det, vill dubbelkolla med er också.
Svar
7
· Visningar
1 104
Senast: Snobben
·
A
Western Lätt, svårt? Komentarer tack... :D
Svar
7
· Visningar
1 329
Senast: ottopotto
·
Islandshäst Det står om "internet" och Eksemlistan. Bl.a. så står det att det inte räcker med rykten om att en hingst har eksem, utan att det måste... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 048
Senast: sambaengi
·
Dressyr Någon som har koll på vad dessa tyska/hollänska klasser motsvarar? L/1 L/2 M/1 M/2 Z/1 Tacksam för svar!
Svar
11
· Visningar
4 756
Senast: Hannely
·
F
Trav nån som har ett bra kommando flr att få en envis shettis att börja trava direkt . är det "ss" man använder elr är det nått jag...
Svar
3
· Visningar
1 109
Senast: lila
·
Trav Hur går provloppen till på era banor? Har hört att det tillämpas en "Master-metod" på Bergsåker. Det innebär att man inte får köra om... 2
Svar
23
· Visningar
2 433
Senast: Ina79
·
F
Islandshäst Jag har nu kommit så långt med min unghäst att han kan trava hyffsat långa sträckor och även galoppera uppför någon liten backe.. Han...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: freyja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka