Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Vilket är bäst? Vilket sliter minst på hästen? Står i valet och kvalet nu!
Svar
19
· Visningar
2 556
Senast: Welsh
·
A
Distans En sak jag ännu inte fått helt klart för mig inom distansen är ju det här med obligatoriska pauser. Jag har lärt mig, genom böcker och...
Svar
2
· Visningar
1 023
Senast: aspartam
·
Körning Någon som har en äldre shettis och kör regelbundet med? Äldre=15+
Svar
3
· Visningar
905
Senast: Excalibur
·
N
Körning Vilket underlag kör ni på? Vilket anser ni är bäst för hästen? ,Och bevämast att åka vagn på? Djup sand, asfalt, hård grusväg? varierat...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: knoppan
·
Distans Någon som vet om distansen kommer bli en OS gren till Peking 2008? Har hört det förut att det skulle bli det, men nu verkar det vara...
Svar
15
· Visningar
1 614
Senast: fio
·
Dressyr Svara innan 10 i, annars är det för sent. Får man tävla dressyr med vitt foder på nosgrimman? (Svart träns)
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: AraSlei
·
Körning Om man ska måla en bild som symbolisera körning vad målar man då bäst för typ av vagn? Vad tävlar man oftast med?
Svar
4
· Visningar
898
Senast: gadriel
·
Western Vet någon var man kan hitta resultaten från Rm:et i Hjo? Har letat förgäves på nätet.
Svar
5
· Visningar
959
Senast: silca
·
A
Western Någon som skall dit?? Den är imorgon söndag 5/9 på Tippen i Delsjön... :) //Elisabeth
Svar
1
· Visningar
774
Senast: simpe
·
Dressyr Jag ska ställa upp i en klubbtävling om två veckor. Hästen är ridskolans. Det är lite av revans-försök eftersom som vi inte riktigt...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: dragonlady
·
N
Trav För någon vecka sedan så startade vi hästen igen i ett p21 lopp. Han värmdes upp ridandes på innerbanan, som bandomaren och sekretariat...
Svar
13
· Visningar
1 363
Senast: noppitoppan
·
S
Hoppning Ni som är ute på vägarna och åker en del. Vet ni vad vägen mellan Kungsgården och Svärdsjö är i för skick nu ? Ska ev. åka till...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: vickis_82
·
Islandshäst Jag funderar bara över en sak,hur går det med alla islandsfödda föl som ,förmodar jag ,föds halvvilda i stora flockar och t.e.x. har...
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: Lilla_My
·
H
Western Hoppas att frågan inte är alltför skrattretande.. Får man prata med hästen på en tävling? När jag red för tränare sa han alltid till...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: twinstar
·
H
Trav Oj, oj, oj!!! Nu har man nattläsning ett par dagar framöver - kanon! Redan hittat en tjej som jag är intresserad av - hon kommer stå... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 796
Senast: lsz
·
Trav Hejsan Hoppas på att få lite kloka råd från er :bow: Jag har ett varmblod, som gått på travet tills för ca 2 år sedan. Vi har...
Svar
8
· Visningar
996
Islandshäst Vet inte om detta får ligga här, men hoppas. Alla vi stolta eksemhästägare har ju ett gemensamt problem. Dessa attans täcken går ju bara... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 373
Senast: sambaengi
·
B
Trav ... som köpt travhäst? Köper ni en unghäst eller starthäst? :confused: Berätta gärna om för- respektive nackdelar. Jag har förstått...
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: EVA
·
J
Trav Någon som läst boken av Leif Stilling? Är själv intresserad av träning samband med pulsmätare och den ska tydligen behandla ämnet jonte
Svar
4
· Visningar
2 763
Senast: alazzi
·
C
Distans När jag var på en distanstävling och hjälpte till som hinknisse så slog mig en sak. Det var ingen häst som gick i form. Vad jag förstår...
Svar
12
· Visningar
1 484
Senast: Stopek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka